Nejauki problema, sukelianti nepatogumų tualete

 (3)
Specialistai sako, kad labai dažnai dėl vidurių užkietėjimo reikėtų kaltinti ne virškinimą, o žmogų užklupusias psichologines problemas, taip pat dienos režimo nesilaikymą. Vertėtų žinoti keletą paprastų būdų, kurie sureguliuotų skrandžio darbą, medžiagų apykaitą.
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. DAUGIAU VANDENS

Jei per parą išgeri mažiau nei 1,5 litro vandens (alkoholis ir cukrumi saldinti gėrimai neįskaičiuojami), skrandis negali normaliai skaidyti maisto. Turintiems 10-15 kg antsvorio, išgerti dar daugiau vandens - apie 2,2 litro per parą.

2. LĄSTELIENA

Jos yra daržovėse, vaisiuose, kruopose ir grūduose, uogose, o daugiausia maistinių skaidulų yra sėlenose - net 40 proc. Į mitybą įtraukus daugiau skaidulų gausių produktų, organizme netrūks bifido- ir laktobakterijų, virškinimas bus lengvesnis, o imunitetas stipresnis.

3. AUGALINIAI RIEBALAI

Jie priverčia darbuotis tulžies pūslę, o gera jos veikla - sveiko virškinimo pagrindas. Net jei neturi laiko pasigaminti salotų su aliejumi, aliejuje pamirkyk bent riekelę duonos ir suvalgykite. Kad viduriai neužkietėtų, per parą reikėtų suvartoti 1 šaukštą augalinio aliejaus. ATSARGIAI! Majonezo sudėtyje esantis aliejus jau yra pakitusios struktūros, todėl negalima jo laikyti visaverčiu augalinių riebalų šaltiniu. Rinkis alyvuogių, riešutų ar sėklų aliejų.

4. TINKAMAS / NETINKAMAS MAISTAS

Virškinimo procesus skatina įvairios žaliosios salotos, ropės, ridikėliai, baltagūžiai ir violetinės spalvos kopūstai (taip pat rauginti), natūralus jogurtas be cukraus ir saldiklių, kefyras, pasukos. Virškinimo procesus apsunkina balti ryžiai, ryžių makaronai, grikiai, raudona mėsa.

5. FIZINIS AKTYVUMAS

Kad lygieji skrandžio raumenys neaptingtų (tai irgi lemia vidurių užkietėjimą), nesuglebtų, jiems reikia nuolat duoti darbo. Geriausias užsiėmimas - lipimas laiptais arba pratimai pilvo presui. Jei būsi aktyvi fiziškai, ne tik virškinimo procesai efektyviai pagreitės,bet ir rečiau jausi pilvo pūtimą, organizme kaupsis mažiau vandens.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.