Neapsigauk: 5 vaisiai, kurie augina tavo kilogramus

 (14)
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Tu, ko gero, jau planuoji, kaip visą vasarą maitinsiesi šviežiais vaisiais ir daržovėmis, sulieknėsi, pagražėsi... Deja, viskas toli gražu ne taip.

Visi vaisiai naudingi, tačiau svarbus jų suvartojimo kiekis. Neverta kažkurio vaisiaus iš savo mitybos raciono išbraukti visam laikui. Paprasčiausiai dietos laikotarpiu atsisakyk sunkiai virškinamų produktų arba valgyk juos tik pirmoje dienos pusėje. Štai tie „kenkėjai“ ir alternatyvos, kuo galėtum juos pakeisti.

Abrikosai ir braškės

Abrikosai – pakankamai sunkiai virškinami. Be to, jie gali sutrikdyti skrandžio veiklą. Todėl dietologai pataria vienu kartu suvalgyti ne daugiau trijų abrikosų. Suprantama, organizmui naudos iš abrikosų tikrai yra, tik ne toms, kurios tuo metu laikosi dietos ir nori sulieknėti.

O štai braškės ir žemuogės labai naudingos tavo figūrai. Jos ypač padeda kovojant su celiulitu. Jose itin daug vandens, vitamino C, ląstelienos, o cukraus jose – minimalus kiekis.

Kriaušės, melionai ir arbūzai

Kriaušės nuostabios ir labai vertingos, tačiau jos turi vieną trūkumą: gali sutrikdyti žarnyno veiklą ir sukelti vidurių užkietėjimą.

Melionuose ir arbūzuose gana daug cukraus, tačiau juose taip pat gausu ir ląstelienos. Dėl didelio vandens kiekio šie vaisiai skatina šlapinimąsi, taigi padeda organizmui išsivalyti nuo toksinų. Todėl arbūzai ir melionai rekomenduojami tiems, kurie turi aknės problemų ir serga inkstų akmenlige.

Avokadai ir miško uogos

Be abejonės, avokadas yra labai naudingas. Tačiau, tai pats kaloringiausias vaisius, kokį galima rasti mūsų prekybos centrų lentynose. Todėl, siekiančioms sulieknėti, patariame avokadus valgyti tik rytais, o geriausia būtų dietos laikymosi laikotarpiu jo visiškai atsisakyti.

O štai miško uogos – tavo ištikimiausi draugai. Jose mažas cukraus kiekis, daug vitaminų ir antioksidantų. O pati maloniausia žinia – jos padeda organizmui gaminti kolageną ir skatina riebalų deginimą.

Vynuogės ir obuoliai

Vynuogės yra tikros kenkėjos. Jose gausu cukraus, o vynuogių odelė sunkiai virškinama. Be to, vynuogių rūgštys ardo dantų emalį.

Obuoliai – tai atradimas toms, kurios laikosi taisyklingos mitybos principų. Jie malšina alkį, juose daug vertingų mikroelementų, ląstelienos ir antioksidantų. Tos, kurios valgo obuolius, atitolina celiulito atsiradimą.

Bananai ir greipfrutai

Bananai sunkiai virškinami ir skatina svorio augimą. Tad, norėdama palaikyti gerą formą, suvalgyk ne daugiau nei vieną bananą per dieną.

Greipfrutas – vaisius Nr.1 kovojančioms su antsvoriu. Jis puikiai degina riebalus, padeda atsikratyti celiulito. Suvalgiusi iš vakaro kažko sunkaus, savo sąžinę prieš miegą nuraminsi vienu greipfrutu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją