Maistas, kuris pusryčiams netinka

 (5)
Ar pastebėjai, kad ryte atsikėlusi ir sukrimtusi obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui jautiesi prastai? Kartais raižo pilvą ar net susuka vidurius. Štai maisto produktai, kurių rinktis pusryčiams nerekomenduojame.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Ryte nepatariama tuščiu skrandžiu valgyti apelsinų ir kitų citrusinių vaisių. Skrandyje pradės kauptis rūgštys, organizme kaupsis dujos.

Šalti gėrimai itin dirgina skrandį ir žarnyną. Dėl to, sutrikus fermentavimo reakcijoms, gali atsirasti žarnyno ligų, taip pat sutrikti menstruacinis ciklas. Prieš gerdama kažką šalto ryte, vos atsikėlusi būtinai išgerk stiklinę šilto vandens.

Kartais pusryčiams renkamės tai, kas liko po vakarykštės dienos. Jei gaminaisi saldžiųjų bulvių, nė negalvok jas kirsti pusryčiams. Saldžiose bulvėse yra tanino rūgšties ir pektino, kurie skatina išsiskirti skrandžio sultis. Dėl to gali atsirasti skrandžio skausmų.

Persimonuose irgi gana daug pektino ir tanino rūgšties. Šios medžiagos kartu su skrandžio sultimis formuoja į želę panašius darinius. Galima pasekmė – skrandyje atsiradę akmenys.

Pasistenk pusryčiaudama vengti cukraus ir saldėsių, prancūzų pamėgtas pusrytinis kruazanas - didelė trauma organizmui. Cukrus yra labai lengvai pasisavinamas. Kai jis patenka į tuščią skrandį, organizmas negali išskirti užtektinai insulino, kad šio lygis kraujyje būtų normalus. Pasekmė netikėta - galimos akių ligos. Be to, cukrus trikdo skrandžio ir žarnyno sistemos veiklą.

Vakar buvo vakarėlis ir ryte nuo stalo į tave žvilgčioja kepta duona su česnaku? Trauk rankas šalin! Česnakuose esantis alicinas dirgina skrandžio bei žarnyno sieneles, gali pajusti spazmus.

Tuščiu skrandžiu nereikėtų graužti ir obuolių, jie gali sukelti skrandžio rūgštingumą.

Nors kavos vadinti maistu negalime, kai kurie pusryčiams renkasi tik ją ir nieko daugiau. Gerti kavos kaipmat atsikėlus negalima. Ji sudirgins skrandį, išvarys visus organizmo skysčius, gali prasidėti dehidratacija. Geriausia ryte atsikėlus išgerti kambario temperatūros vandens, po 30 min. papusryčiauti ir tik po to išgerti kavos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Slenka plaukai? Metas pasitikrinti savo kraują

Kankina lūžinėjantys nagai, pablyškusi oda ar staiga pradėję slinkti plaukai? Daugelis mano, kad pagrindinės to priežastys yra nuolatinis stresas, įtampa darbe ar miego trūkumas. Visa tai turi nemažai įtakos, tačiau dažniausiai priežastys yra kur kas gilesnės. Sveikatos specialistų teigimu, jaučiant šiuos simptomus vertėtų atkreipti dėmesį į kraujo būklę.

Intymios vietelės grožis - kas labiausiai kaitina vyrų geismą

Mūsuose vis dar gyvuojantis įsitikinimas, esą gražu tai, kas natūralu - retai kada pasitvirtina realybėje. Vyrai tikina, kad jiems patinka natūralus moters grožis, tačiau kuomet reikia rinktis, vis tik prioritetą teikia subtiliai pasidažiusioms merginoms. Lygiai tas pats ir su intymesniais klausimais: kalbame apie natūralumą, o iš tiesų...?

Štai kokia turėtų būti tavo pilvo apimtis, jei rūpiniesi savo sveikata

Įprasta manyti, kad riebalai - blogis, kuris ne tik gadina mūsų išvaizdą, bet ir kenkia sveikatai. Tačiau ar žinote, kad riebalai - viena iš pagrindinių mūsų organizmo maisto medžiagų, ir jie mums būtini?

Nustebsi sužinojusi, kas yra geriausias vitamino D šaltinis

Pastaruoju metu apie vitamino D naudą ir jo trūkumo pavojus kalbama kone kasdien. Jau bene kiekvienas žino, kad vitamino D deficitas gali sukelti tokias ligas, kaip depresija, peršalimas, astma, diabetas, osteoporozė, vėžiniai susirgimai.

Ką kiekviena turėtų žinoti apie higieninius paketus, tamponus ir kasdienius įklotus (1)

Neabejojame, tu labai atsakingai ir atidžiai renkiesi odos ir plaukų priežiūros priemones, – ir tai yra puiku! Tačiau ar lygiai tiek pat dėmesio skiri ir savo intymiosios srities higienai? O ši sritis ypač jautri, tad jai bet kas netiks – juk nenori nei infekcijų, nei sudirginimo. Kaip išsirinkti tai, kas geriausia?

Lengva, skani ir sveika mityba - apie veganizmą kalbamės su Vente Viteikaite

“Augalinė mityba išties labai įvairi – vien pieno įmanoma pasiruošti net keliolikos rūšių, – sako veganė, festivalio “Vegfest LT” organizatorė Ventė Viteikaitė. – Įkvėpimo galima semtis iš Azijos, Afrikos šalių virtuvių, Viduržemio jūros regione taip pat gausu daržovių patiekalų, net lietuviai turi daug tradicinių patiekalų, kurie yra vegetariški ar veganiški. Juk iki pat XX a. mėsa buvo laikoma prabangos dalyku – ją išgalėjo valgyti tik ponai.”

7 grožio patarimai: mažiau raukšlių, pigmentinių dėmių ir kitų odos problemų

Moksliniais tyrimais patvirtinta: tinkamas maistas gali padėti spręsti odos problemas – nuo aknės iki pernelyg greito senėjimo. Taigi oda ilgiau išliks jauna ir labiau švytės, jei laikysies šių gardžiai paprastų mitybos taisyklių.

Naudingos gudrybės toms, kurias nuolatos kankina nemiga

Didžiausia klaida, kurią darome prieš eidamos gulti: mes nesiruošiame naktiniam poilsiui pamažu. Kad organizmas nugrimztų į palaimingą snaudulį, jam reikia šiek tiek pagelbėti. Štai taip.

14 produktų, kurie ypatingai svarbūs tavo kepenims

Reta iš mūsų prisimena kepenis, kol jos veikia be sutrikimų. O juk būtent jos, bitės darbininkės, atlieka daugiau kaip šimtą įvairiausių funkcijų, perdirbdamos viską, ką suvalgome ir išgeriame. Kitaip tariant, kepenys – tai mūsų asmeninė filtravimo sistema, sugerianti viską, kas bloga, ir išleidžianti tik tai, kas gera.

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.