Maistas, kuris pusryčiams netinka

 (5)
Ar pastebėjai, kad ryte atsikėlusi ir sukrimtusi obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui jautiesi prastai? Kartais raižo pilvą ar net susuka vidurius. Štai maisto produktai, kurių rinktis pusryčiams nerekomenduojame.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Ryte nepatariama tuščiu skrandžiu valgyti apelsinų ir kitų citrusinių vaisių. Skrandyje pradės kauptis rūgštys, organizme kaupsis dujos.

Šalti gėrimai itin dirgina skrandį ir žarnyną. Dėl to, sutrikus fermentavimo reakcijoms, gali atsirasti žarnyno ligų, taip pat sutrikti menstruacinis ciklas. Prieš gerdama kažką šalto ryte, vos atsikėlusi būtinai išgerk stiklinę šilto vandens.

Kartais pusryčiams renkamės tai, kas liko po vakarykštės dienos. Jei gaminaisi saldžiųjų bulvių, nė negalvok jas kirsti pusryčiams. Saldžiose bulvėse yra tanino rūgšties ir pektino, kurie skatina išsiskirti skrandžio sultis. Dėl to gali atsirasti skrandžio skausmų.

Persimonuose irgi gana daug pektino ir tanino rūgšties. Šios medžiagos kartu su skrandžio sultimis formuoja į želę panašius darinius. Galima pasekmė – skrandyje atsiradę akmenys.

Pasistenk pusryčiaudama vengti cukraus ir saldėsių, prancūzų pamėgtas pusrytinis kruazanas - didelė trauma organizmui. Cukrus yra labai lengvai pasisavinamas. Kai jis patenka į tuščią skrandį, organizmas negali išskirti užtektinai insulino, kad šio lygis kraujyje būtų normalus. Pasekmė netikėta - galimos akių ligos. Be to, cukrus trikdo skrandžio ir žarnyno sistemos veiklą.

Vakar buvo vakarėlis ir ryte nuo stalo į tave žvilgčioja kepta duona su česnaku? Trauk rankas šalin! Česnakuose esantis alicinas dirgina skrandžio bei žarnyno sieneles, gali pajusti spazmus.

Tuščiu skrandžiu nereikėtų graužti ir obuolių, jie gali sukelti skrandžio rūgštingumą.

Nors kavos vadinti maistu negalime, kai kurie pusryčiams renkasi tik ją ir nieko daugiau. Gerti kavos kaipmat atsikėlus negalima. Ji sudirgins skrandį, išvarys visus organizmo skysčius, gali prasidėti dehidratacija. Geriausia ryte atsikėlus išgerti kambario temperatūros vandens, po 30 min. papusryčiauti ir tik po to išgerti kavos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 nekaloringų salotų receptai, saugančioms figūrą (2)

Dauguma dietologų tvirtina, kad nevalgymo po 18:00 val. taisyklė - ne į naudą tavo sveikatai. Mat jeigu miegoti eini labai vėlai, organizmas priverčiamas badauti. Todėl nebevalgyti reikėtų 2-3 val. iki miego. Tačiau jeigu šios taisyklės laikaisi, o pilvas maršus groja, siūlome 5 salotas, kurios padės įveikti alkį ir nepakenks figūrai.