Labai paprastas būdas, kaip greičiau užmigti

 (1)
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Per dieną susikaupę įspūdžiai ir apie tai nuolatos besisukančios mintys yra pagrindinė priežastis, neleidžianti mums užmigti. Baylor universiteto mokslininkai nusprendė atlikti tyrimą ir išsiaiškinti, kaip tas mintis galėtum sudėlioti į savas lentynėles. Tad kitą kartą, kuomet atsigulus į lovą nepavyks užmigti ir vietoj saldžių sapnų vartysiesi nuo vieno šono ant kito, pabandyk šį paprastą metodą.

57 aktyviai gyvenantys (studijuojantys arba dirbantys) tiriamieji buvo padalinti į dvi grupes. Tyrimo dalyviams teko miegoti specialioje laboratorijoje, kurioje mokslininkai turėjo galimybę stebėti jų miego kokybę. Abiems grupėms prieš miegą buvo skiriamos užduotys: vieni turėjo lape surašyti visus per dieną nuveiktus darbus, kiti turėjo surašyti visus rytdienos planus.

Tie, kurie popieriaus lape rašė jau atliktus darbus, užmigdavo vidutiniškai 25 minutės po to, kai atsiguldavo į lovą. Tie, kuriems teko rašyti ateinančios dienos užduotis, užmigdavo vidutiniškai 16 minučių po atsigulimo į lovą. Tyrimo rezultatai buvo publikuoti žurnale „Eksperimentinė psichologija“. Anot tyrimo vadovų, vidinis nerimas dėl darbų, kuriuos mums teks atlikti, sukelia stresą ir nemigą. Perkeldami savo nerimą ant popieriaus padedame surikiuoti mintis į lentynėles, nusiraminame ir atsipalaiduojame. „Kuo išsamiau dalyviai aprašė būsimus darbus, tuo lengviau jiems pavykdavo užmigti“ - pasakoja tyrimo autoriai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją