Kodėl prancūzaitės ilgiau išlaiko odos grožį ir dailią figūrą

 (17)
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Jos nesidrovi kalbėti apie savo metus ir net vyresniame amžiuje išlieka elegantiškos ir pasitempusios. Mokslininkai tikina, kad prancūzaitės gyvena ilgiau, nei dauguma likusio pasaulio moterų, o viena iš esminių to priežasčių – gyvenimo būdas ir požiūris į save. Galbūt ir mums vertėtų pasinaudoti keliais naudingais prancūzių grožio patarimais?

Negailėk pinigų kokybiškiems saulės akiniams!

Tikriausiai jau pastebėjai, kad prancūzaitės dievina masyvius akinius nuo saulės, tačiau tai - ne tik stiliaus detalė, bet ir rūpinimasis savo sveikata. Su amžiumi akių ligų rizika smarkiai išauga, tad kokybiški akiniai nuo saulės tiesiog būtini. O ir itin jautriai bei plonai odai aplink akis reikalinga tavo pagalba, juk saulė kaip niekas kitas gali paskatinti senėjimo požymius. Pirkdama akinius atkreipk dėmesį į nurodytą apsaugos nuo saulės lygį. Ant rėmelių ar pakuotės reikia ieškoti užrašo UV-400 (ar 380) arba raidžių CE. Jei parašyta, kad pro lęšius nepraeina spinduliai iki 380 nm (manometrų), tai reiškia, kad akys bus apsaugotos gana gerai, bei jei mažiau - apsauga bus nevisiška.

Kai kurie gamintojai ultravioletinių spindulių apsaugą nurodo ne procentus, o klasėmis - kasdieniam vaikščiojimui mieste rinkis 2 klasės akinius, o atostogaudama ar būdama gamtoje rinkis 3 klasės apsaugą turinčius akinius. Tik neapsigauk ir negalvok, kad kuo tamsesnės akinių linzės, tuo jos kokybiškesnės. Gali būti ir visai priešingai: su tamsesnėmis linzėmis mūsų akių vyzdžiai labiau išsiplėčia, todėl gauna didesnį saulės spindulių kiekį. Taigi kliaukis ne spalva, o oficialiai pateiktais duomenimis apie apsaugos lygį.

Kodėl prancūzaitės ilgiau išlaiko odos grožį ir dailią figūrą

Česnakas - slaptas ingredientas

Prancūzų virtuvėje česnakas naudojamas itin dažnai. Turtingas antioksidantais, česnakas puikiai kovoja su senėjimo procesais ir apsaugo nuo laisvųjų radikalų. Žinoma, su česnaku geriau nepersistengti, juk visos žinome tą ne itin malonų jo kvapą... Dantų plovimas pavalgius česnako tau nepadės. Geriau sukrimsk šiek tiek petražolių, šviežių mėtų arba tiesiog išgerk kavos - šie metodai padeda neutralizuoti česnako kvapą.

Vakarieniauk kaip tikra prancūzaitė!

Daugumos mūsų mitybos įpročiai yra tiesiog baisūs - na, nemokame mes mėgautis maistu! Vakarieniauti kaip prancūzaitei, reiškia visą dėmesį skirti savo malonumui, o ne spoksojimui į televizorių ar išmaniojo telefono ekraną. Prancūzės mėgsta vakarieniauti su šeimomis ar draugų kompanija ir būtent tai joms padeda išlaikyti dailias kūno linijas. Nepamiršk, kad sotumo jausmas ateina po 20 minučių. Tik pagalvok, kiek maisto spėtum suvalgyti sėdėdama viena priešais televizorių! Bendraudama su draugais ir nuolatos palaikydama pokalbį, suvalgysi kur kas mažiau.

Marion Cotillard
© Vida Press

Rinkis mažesnes porcijas

Ar žinojai, kas statistiškai prancūzų porcijos yra dvigubai mažesnės, nei amerikiečių? Prancūzų pamėgti patiekalai turtingi riebalais ir angliavandeniais, tačiau tai nė kiek netrukdo išlaikyti dailias kūno linijas. Su viena sąlyga: neriboji savo raciono, bet stengiesi neprikimšti skrandžio taip, kad sunku būtų atsistoti. Naudokis auksine prancūzaičių taisykle: vakarieniaudama pirmiausia suvalgyk vieną porciją, o tik tuomet užsisakyk antrą, jeigu dar nesijauti pasisotinusiu. Pripažinkime, mes įprastai darome atvirkščiai: restorane iš karto užsisakome sriubą, salotas ir karštą patiekalą. Na gerai, su desertu tik neskubame, nes patys suprantame, kad gali jau ir nebetilpti.

Oda pasirūpinai, o dekolte taip ir liko pamiršta?

Paryžietės žino, kad palaidinė, apnuoginanti dekoltė zoną ir abu pečius yra laikui nepavaldus, pabrėžiantis moteriškumą ir itin gundantis drabužis. Prigludusi palaidinė atvirais pečiais, pūstas tiulio sijonas ir aukštakulniai - štai klasikinis paryžietės įvaizdžio paveiksliukas. Tačiau yra viena svarbi sąlyga: tavo dekolte turi atrodyti dailiai! Būtent ši zona labiausiai išduoda tikrąjį mūsų amžių, tik kažkodėl būtent jai skiriame kone mažiausiai dėmesio. Dekoltė zoną tepk ne tik dieniniu drėkinančiu kremu, bet ir skirtu nakčiai. Naktis - poilsio metas, kai organizmas ilsisi, o oda atsinaujina.

Isabelle Huppert
Isabelle Huppert
© Vida Press

Saldus, bet ne pernelyg ilgas miegas

Miegas tiesiog neįtikėtinai svarbus gerai tavo savijautai ir grožiui, tačiau kalbame ne tik apie miego trukmę, bet ir apie įpročius eiti miegoti laiku. Mūsų kūno temperatūra nuo 21 val. šiek tiek pradeda kristi, o paryčiais vėl šiek tiek pakyla. Taip pat vakare pradeda lėtėti pulsas, mažiau išsiskiria veiklos hormono kortizolio, apie 21-22 val. pradeda skirtis melatoninas - mūsų miego hormonas, todėl pats fiziologiškiausias užmigimas – iki vidurnakčio. Taigi idealiu atveju maždaug nuo 21-22-tos valandos turėtume pradėti ruoštis miegui ir 22-23-tą valandą jau būti lovoje. Labai dideli pelėdos galėtų užmigti 23-24 val., o vyturiai – 22-23 val. Kiek laiko miegoti? Tai labai individualu, tačiau oerientuotis reikėtų į 7-8 valandų miego trukmę.

Nakties metu oda gamina daugiau kolageno, tačiau taip pat netenka net 25 proc. daugiau vandens nei dieną. Todėl susikurk vakarinį odos drėkinimo ritualą. Veidą švariai nusiprausk, pasipurkšk tinkamu gėlių vandeniu. Pavyzdžiui, rožių ar levandų vanduo tiks bet kokiam odos tipui, o kvapas nuramins. Kol veido oda drėgna, patepk drėkinamuoju serumu. Galiausiai ant sausos odos tepk drėkinamąjį kremą. Jei oda itin sausa, drėkinamąjį kremą keisk maitinamuoju, o jei riebi – drėkinamąja žele.

Išmok kitaip žvelgti į gyvenimą

Susimąstai, kodėl ne visuomet viskas gaunasi taip, kaip turėtų būti? Kaltini save, kad kažką padarei neteisingai? Atsipalaiduok! Štai trys prancūzaičių principai, kurių dėka jos lengviau žengia gyvenimu:

- Niekas nėra idealus. Turi įsikalti tai į galvą kartą ir visiems laikams. Priėmusi tai kaip faktą, pajusi palengvėjimą ir žengsi didelį žingsnį išsilaisvinimo link.

- Pasaulis nėra tik juodas arba baltas. Kiekvienas iš mūsų, kiekviena gyvenimo situacija turi skirtingus atspalvius ir reikia išmokti pastebėti ne tik blogąsias, bet ir gerąsias puses. Nereikia aklai įsikibti į vieną nemalonų epizodą, pamirštant viską, kas buvo iki tol ar kas dar laukia ateityje.

- Žmonės nuolatos viską skirsto į „gerai“ arba „blogai“. Ar tau neatrodo, kad toks vertinimas labai jau paviršutiniškas? Mūsų poelgiai ne visuomet paklūsta visuomenės nustatytiems standartams ir tai normalu - ne viską galima sudėlioti į lentynėles pagal taisykles. Svarbiausia gyvenime - tavo pačios laimė, juk gyveni dėl savęs, o ne dėl kitų. Todėl išmok atsiriboti ir labiau įsiklausyk į savo vidinį balsą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 nekaloringų salotų receptai, saugančioms figūrą (2)

Dauguma dietologų tvirtina, kad nevalgymo po 18:00 val. taisyklė - ne į naudą tavo sveikatai. Mat jeigu miegoti eini labai vėlai, organizmas priverčiamas badauti. Todėl nebevalgyti reikėtų 2-3 val. iki miego. Tačiau jeigu šios taisyklės laikaisi, o pilvas maršus groja, siūlome 5 salotas, kurios padės įveikti alkį ir nepakenks figūrai.