Kodėl prancūzaitės ilgiau išlaiko odos grožį ir dailią figūrą

 (17)
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Jos nesidrovi kalbėti apie savo metus ir net vyresniame amžiuje išlieka elegantiškos ir pasitempusios. Mokslininkai tikina, kad prancūzaitės gyvena ilgiau, nei dauguma likusio pasaulio moterų, o viena iš esminių to priežasčių – gyvenimo būdas ir požiūris į save. Galbūt ir mums vertėtų pasinaudoti keliais naudingais prancūzių grožio patarimais?

Negailėk pinigų kokybiškiems saulės akiniams!

Tikriausiai jau pastebėjai, kad prancūzaitės dievina masyvius akinius nuo saulės, tačiau tai - ne tik stiliaus detalė, bet ir rūpinimasis savo sveikata. Su amžiumi akių ligų rizika smarkiai išauga, tad kokybiški akiniai nuo saulės tiesiog būtini. O ir itin jautriai bei plonai odai aplink akis reikalinga tavo pagalba, juk saulė kaip niekas kitas gali paskatinti senėjimo požymius. Pirkdama akinius atkreipk dėmesį į nurodytą apsaugos nuo saulės lygį. Ant rėmelių ar pakuotės reikia ieškoti užrašo UV-400 (ar 380) arba raidžių CE. Jei parašyta, kad pro lęšius nepraeina spinduliai iki 380 nm (manometrų), tai reiškia, kad akys bus apsaugotos gana gerai, bei jei mažiau - apsauga bus nevisiška.

Kai kurie gamintojai ultravioletinių spindulių apsaugą nurodo ne procentus, o klasėmis - kasdieniam vaikščiojimui mieste rinkis 2 klasės akinius, o atostogaudama ar būdama gamtoje rinkis 3 klasės apsaugą turinčius akinius. Tik neapsigauk ir negalvok, kad kuo tamsesnės akinių linzės, tuo jos kokybiškesnės. Gali būti ir visai priešingai: su tamsesnėmis linzėmis mūsų akių vyzdžiai labiau išsiplėčia, todėl gauna didesnį saulės spindulių kiekį. Taigi kliaukis ne spalva, o oficialiai pateiktais duomenimis apie apsaugos lygį.

Kodėl prancūzaitės ilgiau išlaiko odos grožį ir dailią figūrą

Česnakas - slaptas ingredientas

Prancūzų virtuvėje česnakas naudojamas itin dažnai. Turtingas antioksidantais, česnakas puikiai kovoja su senėjimo procesais ir apsaugo nuo laisvųjų radikalų. Žinoma, su česnaku geriau nepersistengti, juk visos žinome tą ne itin malonų jo kvapą... Dantų plovimas pavalgius česnako tau nepadės. Geriau sukrimsk šiek tiek petražolių, šviežių mėtų arba tiesiog išgerk kavos - šie metodai padeda neutralizuoti česnako kvapą.

Vakarieniauk kaip tikra prancūzaitė!

Daugumos mūsų mitybos įpročiai yra tiesiog baisūs - na, nemokame mes mėgautis maistu! Vakarieniauti kaip prancūzaitei, reiškia visą dėmesį skirti savo malonumui, o ne spoksojimui į televizorių ar išmaniojo telefono ekraną. Prancūzės mėgsta vakarieniauti su šeimomis ar draugų kompanija ir būtent tai joms padeda išlaikyti dailias kūno linijas. Nepamiršk, kad sotumo jausmas ateina po 20 minučių. Tik pagalvok, kiek maisto spėtum suvalgyti sėdėdama viena priešais televizorių! Bendraudama su draugais ir nuolatos palaikydama pokalbį, suvalgysi kur kas mažiau.

Marion Cotillard
© Vida Press

Rinkis mažesnes porcijas

Ar žinojai, kas statistiškai prancūzų porcijos yra dvigubai mažesnės, nei amerikiečių? Prancūzų pamėgti patiekalai turtingi riebalais ir angliavandeniais, tačiau tai nė kiek netrukdo išlaikyti dailias kūno linijas. Su viena sąlyga: neriboji savo raciono, bet stengiesi neprikimšti skrandžio taip, kad sunku būtų atsistoti. Naudokis auksine prancūzaičių taisykle: vakarieniaudama pirmiausia suvalgyk vieną porciją, o tik tuomet užsisakyk antrą, jeigu dar nesijauti pasisotinusiu. Pripažinkime, mes įprastai darome atvirkščiai: restorane iš karto užsisakome sriubą, salotas ir karštą patiekalą. Na gerai, su desertu tik neskubame, nes patys suprantame, kad gali jau ir nebetilpti.

Oda pasirūpinai, o dekolte taip ir liko pamiršta?

Paryžietės žino, kad palaidinė, apnuoginanti dekoltė zoną ir abu pečius yra laikui nepavaldus, pabrėžiantis moteriškumą ir itin gundantis drabužis. Prigludusi palaidinė atvirais pečiais, pūstas tiulio sijonas ir aukštakulniai - štai klasikinis paryžietės įvaizdžio paveiksliukas. Tačiau yra viena svarbi sąlyga: tavo dekolte turi atrodyti dailiai! Būtent ši zona labiausiai išduoda tikrąjį mūsų amžių, tik kažkodėl būtent jai skiriame kone mažiausiai dėmesio. Dekoltė zoną tepk ne tik dieniniu drėkinančiu kremu, bet ir skirtu nakčiai. Naktis - poilsio metas, kai organizmas ilsisi, o oda atsinaujina.

Isabelle Huppert
Isabelle Huppert
© Vida Press

Saldus, bet ne pernelyg ilgas miegas

Miegas tiesiog neįtikėtinai svarbus gerai tavo savijautai ir grožiui, tačiau kalbame ne tik apie miego trukmę, bet ir apie įpročius eiti miegoti laiku. Mūsų kūno temperatūra nuo 21 val. šiek tiek pradeda kristi, o paryčiais vėl šiek tiek pakyla. Taip pat vakare pradeda lėtėti pulsas, mažiau išsiskiria veiklos hormono kortizolio, apie 21-22 val. pradeda skirtis melatoninas - mūsų miego hormonas, todėl pats fiziologiškiausias užmigimas – iki vidurnakčio. Taigi idealiu atveju maždaug nuo 21-22-tos valandos turėtume pradėti ruoštis miegui ir 22-23-tą valandą jau būti lovoje. Labai dideli pelėdos galėtų užmigti 23-24 val., o vyturiai – 22-23 val. Kiek laiko miegoti? Tai labai individualu, tačiau oerientuotis reikėtų į 7-8 valandų miego trukmę.

Nakties metu oda gamina daugiau kolageno, tačiau taip pat netenka net 25 proc. daugiau vandens nei dieną. Todėl susikurk vakarinį odos drėkinimo ritualą. Veidą švariai nusiprausk, pasipurkšk tinkamu gėlių vandeniu. Pavyzdžiui, rožių ar levandų vanduo tiks bet kokiam odos tipui, o kvapas nuramins. Kol veido oda drėgna, patepk drėkinamuoju serumu. Galiausiai ant sausos odos tepk drėkinamąjį kremą. Jei oda itin sausa, drėkinamąjį kremą keisk maitinamuoju, o jei riebi – drėkinamąja žele.

Išmok kitaip žvelgti į gyvenimą

Susimąstai, kodėl ne visuomet viskas gaunasi taip, kaip turėtų būti? Kaltini save, kad kažką padarei neteisingai? Atsipalaiduok! Štai trys prancūzaičių principai, kurių dėka jos lengviau žengia gyvenimu:

- Niekas nėra idealus. Turi įsikalti tai į galvą kartą ir visiems laikams. Priėmusi tai kaip faktą, pajusi palengvėjimą ir žengsi didelį žingsnį išsilaisvinimo link.

- Pasaulis nėra tik juodas arba baltas. Kiekvienas iš mūsų, kiekviena gyvenimo situacija turi skirtingus atspalvius ir reikia išmokti pastebėti ne tik blogąsias, bet ir gerąsias puses. Nereikia aklai įsikibti į vieną nemalonų epizodą, pamirštant viską, kas buvo iki tol ar kas dar laukia ateityje.

- Žmonės nuolatos viską skirsto į „gerai“ arba „blogai“. Ar tau neatrodo, kad toks vertinimas labai jau paviršutiniškas? Mūsų poelgiai ne visuomet paklūsta visuomenės nustatytiems standartams ir tai normalu - ne viską galima sudėlioti į lentynėles pagal taisykles. Svarbiausia gyvenime - tavo pačios laimė, juk gyveni dėl savęs, o ne dėl kitų. Todėl išmok atsiriboti ir labiau įsiklausyk į savo vidinį balsą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Slenka plaukai? Metas pasitikrinti savo kraują

Kankina lūžinėjantys nagai, pablyškusi oda ar staiga pradėję slinkti plaukai? Daugelis mano, kad pagrindinės to priežastys yra nuolatinis stresas, įtampa darbe ar miego trūkumas. Visa tai turi nemažai įtakos, tačiau dažniausiai priežastys yra kur kas gilesnės. Sveikatos specialistų teigimu, jaučiant šiuos simptomus vertėtų atkreipti dėmesį į kraujo būklę.

Intymios vietelės grožis - kas labiausiai kaitina vyrų geismą

Mūsuose vis dar gyvuojantis įsitikinimas, esą gražu tai, kas natūralu - retai kada pasitvirtina realybėje. Vyrai tikina, kad jiems patinka natūralus moters grožis, tačiau kuomet reikia rinktis, vis tik prioritetą teikia subtiliai pasidažiusioms merginoms. Lygiai tas pats ir su intymesniais klausimais: kalbame apie natūralumą, o iš tiesų...?

Štai kokia turėtų būti tavo pilvo apimtis, jei rūpiniesi savo sveikata

Įprasta manyti, kad riebalai - blogis, kuris ne tik gadina mūsų išvaizdą, bet ir kenkia sveikatai. Tačiau ar žinote, kad riebalai - viena iš pagrindinių mūsų organizmo maisto medžiagų, ir jie mums būtini?

Nustebsi sužinojusi, kas yra geriausias vitamino D šaltinis

Pastaruoju metu apie vitamino D naudą ir jo trūkumo pavojus kalbama kone kasdien. Jau bene kiekvienas žino, kad vitamino D deficitas gali sukelti tokias ligas, kaip depresija, peršalimas, astma, diabetas, osteoporozė, vėžiniai susirgimai.

Ką kiekviena turėtų žinoti apie higieninius paketus, tamponus ir kasdienius įklotus (1)

Neabejojame, tu labai atsakingai ir atidžiai renkiesi odos ir plaukų priežiūros priemones, – ir tai yra puiku! Tačiau ar lygiai tiek pat dėmesio skiri ir savo intymiosios srities higienai? O ši sritis ypač jautri, tad jai bet kas netiks – juk nenori nei infekcijų, nei sudirginimo. Kaip išsirinkti tai, kas geriausia?

Lengva, skani ir sveika mityba - apie veganizmą kalbamės su Vente Viteikaite

“Augalinė mityba išties labai įvairi – vien pieno įmanoma pasiruošti net keliolikos rūšių, – sako veganė, festivalio “Vegfest LT” organizatorė Ventė Viteikaitė. – Įkvėpimo galima semtis iš Azijos, Afrikos šalių virtuvių, Viduržemio jūros regione taip pat gausu daržovių patiekalų, net lietuviai turi daug tradicinių patiekalų, kurie yra vegetariški ar veganiški. Juk iki pat XX a. mėsa buvo laikoma prabangos dalyku – ją išgalėjo valgyti tik ponai.”

7 grožio patarimai: mažiau raukšlių, pigmentinių dėmių ir kitų odos problemų

Moksliniais tyrimais patvirtinta: tinkamas maistas gali padėti spręsti odos problemas – nuo aknės iki pernelyg greito senėjimo. Taigi oda ilgiau išliks jauna ir labiau švytės, jei laikysies šių gardžiai paprastų mitybos taisyklių.

Naudingos gudrybės toms, kurias nuolatos kankina nemiga

Didžiausia klaida, kurią darome prieš eidamos gulti: mes nesiruošiame naktiniam poilsiui pamažu. Kad organizmas nugrimztų į palaimingą snaudulį, jam reikia šiek tiek pagelbėti. Štai taip.

14 produktų, kurie ypatingai svarbūs tavo kepenims

Reta iš mūsų prisimena kepenis, kol jos veikia be sutrikimų. O juk būtent jos, bitės darbininkės, atlieka daugiau kaip šimtą įvairiausių funkcijų, perdirbdamos viską, ką suvalgome ir išgeriame. Kitaip tariant, kepenys – tai mūsų asmeninė filtravimo sistema, sugerianti viską, kas bloga, ir išleidžianti tik tai, kas gera.

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.