Keista, bet veiksminga: kaip užmigti per minutę

 (29)
Esi iš tų, kurios atsigulusios dar ilgokai vartosi lovoje, nors nuovargis tiesiog spaudžia prie žemės? Išbandyk daktaro Andrewso Weilo metodą, padedantį pasinerti į miegą vos per minutę. Tiesa, šimtaprocentinės garantijos neduodame, bet nemažai bandžiusiųjų šį metodą labai giria.
miegas
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

„4-7-8“ metodas susideda iš trijų žingsnių:

* Neskubėdama skaičiuok iki 4 ir tuo metu giliai įkvėpinėk pro nosį
* Sulaikyk kvėpavimą ir tokiu pačiu greičiu skaičiuok iki 7
* Skaičiuok iki 8 ir tolygiai iškvėpinėk orą pro burną

Viso šio metodo paslaptis - širdies ritmo lėtinimas. Kai stresuoji, nerimauji ar tiesiog įtemptai galvoji, tavo kraujyje padidėja adrenalino kiekis, neleidžiantis tau atsipalaiduoti. Gilus kvėpavimas sulėtina širdies rimtą, taigi veikia kaip tikriausi raminamieji! Apart kvėpavimo, tu esi priversta sukoncentruoti savo dėmesį į skaičiavimą - tokiu būdu mintys nukreipiamos kita linkme, todėl organizmui nebėra pagrindo ir toliau gaminti adrenaliną.

Pabandyk „4-7-8“ techniką pakartoti kelis kartus iš eilės prieš miegą. Turėtum pajusti, kaip po 3 ar 4 pakartojimų tavo kūnas ir protas atsipalaiduos, logiškai dėliojamos mintys pradės blankti ir užleis vietą pasąmonės vaizdiniams.

Tikimės, šis metodas tau padės!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.

6 požymiai, kad turi nedelsiant kreiptis į ginekologą

Visos puikiai žinome, kad pas ginekologą profilaktinei apžiūrai reikėtų apsilankyti bent kartą per metus. Tačiau tai tikrai ne tas vizitas, kurio laukiame nekantraudamos. Matyt dėl to ir esant rimtesnėms problemoms atidėliojame tiek, kiek tik įmanoma. O veltui! Kai kurių simptomų ignoruoti tiesiog nevalia.

Kodėl kai kurioms poroms patartina miegoti atskirose lovose (1)

Kuomet viena mūsų kolegė papasakojo, kad abu su vyru turi atskirus miegamuosius, visos net išsižiojome iš nuostabos. Prisipažinsime, pirmiausia pagalvojome apie pašlijusius santykius ir gresiančias skyrybas, o kolegei iš to pasijuokus susimąstėme - iš tiesų, kodėl būtina miegoti kartu, jei atskirai išsimiegotume kur kas geriau?

5 skausmingi organizmo signalai, kurių geriau neignoruoti

Kai kurie tariamai nekalti požymiai gali būti ženklas, jog tavęs tyko rimta liga. Įdėmiai perskaityk šį straipsnį, kad laiku spėtum užkirsti jai kelią.