Keista, bet veiksminga: kaip užmigti per minutę

 (29)
Esi iš tų, kurios atsigulusios dar ilgokai vartosi lovoje, nors nuovargis tiesiog spaudžia prie žemės? Išbandyk daktaro Andrewso Weilo metodą, padedantį pasinerti į miegą vos per minutę. Tiesa, šimtaprocentinės garantijos neduodame, bet nemažai bandžiusiųjų šį metodą labai giria.
miegas
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

„4-7-8“ metodas susideda iš trijų žingsnių:

* Neskubėdama skaičiuok iki 4 ir tuo metu giliai įkvėpinėk pro nosį
* Sulaikyk kvėpavimą ir tokiu pačiu greičiu skaičiuok iki 7
* Skaičiuok iki 8 ir tolygiai iškvėpinėk orą pro burną

Viso šio metodo paslaptis - širdies ritmo lėtinimas. Kai stresuoji, nerimauji ar tiesiog įtemptai galvoji, tavo kraujyje padidėja adrenalino kiekis, neleidžiantis tau atsipalaiduoti. Gilus kvėpavimas sulėtina širdies rimtą, taigi veikia kaip tikriausi raminamieji! Apart kvėpavimo, tu esi priversta sukoncentruoti savo dėmesį į skaičiavimą - tokiu būdu mintys nukreipiamos kita linkme, todėl organizmui nebėra pagrindo ir toliau gaminti adrenaliną.

Pabandyk „4-7-8“ techniką pakartoti kelis kartus iš eilės prieš miegą. Turėtum pajusti, kaip po 3 ar 4 pakartojimų tavo kūnas ir protas atsipalaiduos, logiškai dėliojamos mintys pradės blankti ir užleis vietą pasąmonės vaizdiniams.

Tikimės, šis metodas tau padės!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją