Kasdieniai, bet pamiršti dalykai, kurie padės turėti plokščią pilvuką

© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugumai idealus pilvukas atrodo tas, kuris tvirtas ir plokščias, tačiau tokį turime tikrai ne visos. Kad padailintum pilvuką, reikia nepatingėti ir nepamiršti paprasčiausių kasdienių dalykų.

Pilvo srityje yra daug vadinamųjų alfa riebalų ląstelių. Jos didelės, lengvai prisipildo, todėl atsiradus kalorijų pertekliui pilvas itin greitai sukaupia riebalus. Deja, šie ne taip greitai išnyksta, net jei ir sumažini kalorijų kiekį, mat moterų jungiamieji audiniai yra linkę temptis, o natūraliai pilvo raumenų panaudojimas (nesportuojant) nėra didelis.

Fotolia nuotr.

Jei vaikštai arba sėdi susikūprinusi, pilvas pūpso, atrodo didesnis nei iš tiesų. Kad figūra akimirksniu pagrakštėtų, svarbu išsitiesti, galvą kilstelėti aukščiau, krūtinę atkišti į priekį, dubenį įtraukti. Tiesi ir taisyklinga laikysena ne tik gražina, bet ir neapsunkina nugaros raumenų, atpalaiduoja pilve esančius organus, gerina kvėpavimą.

Skersinis liemens raumuo, laikydamas pilvo sienelę, lemia pilvuko siluetą, bet gyvenant paprastai jis yra beveik nenaudojamas. Kad raumuo sustiprėtų ir suformuotų dailų pilvuką, reikia jį reguliariai treniruoti. Nebūtina kasdien arti sporto klube. Pasistenk reguliariai mankštintis rytais. Iš pradžių nebus lengva, bet nuolatinės treniruotės namuose ne tik pagerins pilvo išvaizdą, bet ir didins ištvermę, jėgą, o dieną pradėsi žvaliau. Beje, turinčių tvirtą pilvuką spaudimui jautrios nervų ląstelės smegenims greičiau siunčia signalus, kad žmogus yra pasisotinęs, tad jie suvalgo mažiau.

Shutterstock nuotr.

Pilvas gali pūpsoti ir dėl neveiklaus žarnyno, todėl privalu sureguliuoti mitybą. Jei turi virškinimo problemų, prieš valgį išgerk virškinimą spartinančių kviečių sėlenų su vandeniu. Vartok kefyrą, natūralų jogurtą (be skonių ir priedų), valgyk ląstelienos turinčių produktų, daugiau žalių daržovių, nepamiršk ir sriubų.

Rinkis pakaitinį dušą - prauskis po šiltu vandeniu ir kartais atsuk šaltą srovę. Prausimuisi naudok specialų šepetį arba plaušinę kempinę, sukamaisiais judesiais pašveisk pilvą ir šonus. Nusipraususi nepamiršk sudrėkinti pilvo odos. Tiks kosmetinis aliejus, stangrinantis ar skysčių kaupimąsi stabdantis kremas, kūno losjonas. Tepdama drėkiklį pilvuką pamasažuok, gali pažnaibyti ir pirštų galiukais - paspartės kraujotaka, padidės audinių elastingumas, pastebėsi, kad pilvukas tapo stangresnis.

Fotolia nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją