Kasdieniai, bet pamiršti dalykai, kurie padės turėti plokščią pilvuką

© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugumai idealus pilvukas atrodo tas, kuris tvirtas ir plokščias, tačiau tokį turime tikrai ne visos. Kad padailintum pilvuką, reikia nepatingėti ir nepamiršti paprasčiausių kasdienių dalykų.

Pilvo srityje yra daug vadinamųjų alfa riebalų ląstelių. Jos didelės, lengvai prisipildo, todėl atsiradus kalorijų pertekliui pilvas itin greitai sukaupia riebalus. Deja, šie ne taip greitai išnyksta, net jei ir sumažini kalorijų kiekį, mat moterų jungiamieji audiniai yra linkę temptis, o natūraliai pilvo raumenų panaudojimas (nesportuojant) nėra didelis.

Fotolia nuotr.

Jei vaikštai arba sėdi susikūprinusi, pilvas pūpso, atrodo didesnis nei iš tiesų. Kad figūra akimirksniu pagrakštėtų, svarbu išsitiesti, galvą kilstelėti aukščiau, krūtinę atkišti į priekį, dubenį įtraukti. Tiesi ir taisyklinga laikysena ne tik gražina, bet ir neapsunkina nugaros raumenų, atpalaiduoja pilve esančius organus, gerina kvėpavimą.

Skersinis liemens raumuo, laikydamas pilvo sienelę, lemia pilvuko siluetą, bet gyvenant paprastai jis yra beveik nenaudojamas. Kad raumuo sustiprėtų ir suformuotų dailų pilvuką, reikia jį reguliariai treniruoti. Nebūtina kasdien arti sporto klube. Pasistenk reguliariai mankštintis rytais. Iš pradžių nebus lengva, bet nuolatinės treniruotės namuose ne tik pagerins pilvo išvaizdą, bet ir didins ištvermę, jėgą, o dieną pradėsi žvaliau. Beje, turinčių tvirtą pilvuką spaudimui jautrios nervų ląstelės smegenims greičiau siunčia signalus, kad žmogus yra pasisotinęs, tad jie suvalgo mažiau.

Shutterstock nuotr.

Pilvas gali pūpsoti ir dėl neveiklaus žarnyno, todėl privalu sureguliuoti mitybą. Jei turi virškinimo problemų, prieš valgį išgerk virškinimą spartinančių kviečių sėlenų su vandeniu. Vartok kefyrą, natūralų jogurtą (be skonių ir priedų), valgyk ląstelienos turinčių produktų, daugiau žalių daržovių, nepamiršk ir sriubų.

Rinkis pakaitinį dušą - prauskis po šiltu vandeniu ir kartais atsuk šaltą srovę. Prausimuisi naudok specialų šepetį arba plaušinę kempinę, sukamaisiais judesiais pašveisk pilvą ir šonus. Nusipraususi nepamiršk sudrėkinti pilvo odos. Tiks kosmetinis aliejus, stangrinantis ar skysčių kaupimąsi stabdantis kremas, kūno losjonas. Tepdama drėkiklį pilvuką pamasažuok, gali pažnaibyti ir pirštų galiukais - paspartės kraujotaka, padidės audinių elastingumas, pastebėsi, kad pilvukas tapo stangresnis.

Fotolia nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Ginekologė įspėja: dėl šių priežasčių intymios infekcijos gali atsinaujinti

Gyvenime yra dalykų, kuriuos darome per daug nesusimąstydamos. Pavyzdžiui, renkamės apatines kelnaites rytais. Tai toks natūralus veiksmas, kad greičiausiai net negalėtum pasakyti, kokios spalvos kelnaites šiandien mūvi. Tiesa?

Kokie požymiai išduoda, kad tavo organizmui trūksta vitamino B12

Skirtingai nuo vitamino D, kurį gali pagaminti mūsų organizmas, B12 į organizmą gali patekti tik per išorinius šaltinius. B12 yra svarbi maistinė medžiaga, kurią organizmas naudoja DNR sintezei, nervų ir kraujo ląstelių gamybai, jis aprūpina organizmą deguonimi. O jei organizmui trūksta deguonies, nuolat jausi nuovargį, kad ir kiek valandų miegosi.

Jaunos merginos istorija: nekaltybę praradau du kartus

Jei pameni, visai neseniai rašėme apie 21 metų Laurą, kuriai buvo nustatytas Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sindromas arba kitaip - itin reta makšties patologija, kuomet makštis tiesiog nesusiformuoja.

Masažistas iš Egipto atskleidė, kokias klaidas darome kovodamos su celiulitu

Pasirodę pirmieji saulės spinduliai visoms moterims kasmet primena – atėjo laikas ruoštis suknelių ir sijonų sezonui! Vis dėlto, pasiruošimas gali ir nebūti toks džiuginantis kaip už lango šviečianti saulė.

Natūralios arbatos, kurios skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo

Lieknėti gurkšnojant gardžią arbatą būtų puiku! Panašiai kaip lieknėti gulint ant sofos ir žiūrint televizorių. Tik kyla logiškas klausimas: ar tai įmanoma?

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.

Seksas per mėnesines - kodėl verta tai išbandyti kiekvienai (2)

Kuomet COSMO skaitytojų klausėmė, ką jos mano apie seksą „tomis dienomis“, net 54% merginų anoniminėje apklausoje tarė TAIP! Ir skubame nuraminta tas, kurios nė karto to nebandė: kraujai upeliais tikrai nebėga, tad jei pergyveni būtent dėl to – tikrai neverta.

Liga, kuri įtraukia vis daugiau merginų: kai valgymo sutrikimai pasiglemžia gyvenimą

Jos jaučiasi išskirtinės. Vadina viena kita “Anomis” (plg., “anoreksija”). Susitikusios savo slaptose interneto svetainėse diskutuoja, kaip išgyventi dieną su šimtu kalorijų, kaip paruošti varškėčius be miltų bei kiaušinių ir apgauti gydytojus.

Mirtina kova su kalorijomis: niekas neįsivaizduoja, kokia buvau laiminga sverdama 35 kilogramus

Pasaulį jau kelis dešimtmečius krečia lieknumo karštinė. Neatsilaikėme prieš ją ir mes. Nors negailestinga kova su kalorijomis kartais baigiasi mirtimi.

O kurgi jos dingo? Kodėl metant svorį akivaizdžiai sumažėja krūtys

Pirkti dydžiu mažesnius džinsus, kuomet numeti tuos nelemtus kelis kilogramus, labai malonu. O mažesnis liemenukas tikrai nedžiugina... Deja, lieknėjimas turi ir tokį šalutinį efektą.