Kas vyks su tavo kūnu, jei plankingą darysi kiekvieną dieną

© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Pasiruošti bikinio sezonui skiriant vos 5 minutes per dieną... O kodėl gi ne?! Vienas niuansas: teks užsiimti kiekvieną dieną, be jokių sukčiavimų ir pasiteisinimų.

Taigi mes tau siūlome išbandyti Planking'ą – stovėjimą ant rankų jas sulenkus per alkūnes. Tiesiu korpusu ir priklausomai nuo pasiruošimo lygio, galima stovėti ant kelių (lengviau, bet ne taip efektyvu) ar ant kojų pirštų. Šis pratimas tvirtina visą korpusą, pilvo presą ir bendrą laikyseną.

Atrodo labai paprasta? O tu pabandyk! Pratimas tikrai ne iš lengvųjų, bet velniškai efektyvus. Štai kokią naudą tu išpeši, kiekvieną dieną skirdama laiko plankingui:

Kas vyks su tavo kūnu, jei <em>plankingą</em> darysi kiekvieną dieną
© Shutterstock

- Atliekant pratimą stiprinami kone visi kūno raumenys, ypatingai dubens ir pilvo srityse. Vienas efektyviausių būdų formuoti tvirtą užpakaliuką ir geležinį pilvo presą. O net judėti nereikia!

- Reguliarus pratimo kartojimas padės tau sustiprinti pilvo raumenis, atsakingus už balanso išlaikymą. Pamatysi, kaip atlikti visus kitus sporto pratimus taps kur kas paprasčiau

- Plankingas efektyviai stiprina raumenis, o tai užtikrina geresnę medžiagų apykaitą ir didesnį kalorijų sudeginimą. Puiki žinia, norinčioms sulieknėti

- Atliekant plankingą dalis svorio tenka pečių zonai, tad be didelio vargo sustiprinsi ir padailinsi šią kūno dalį

- Teisingai atliekamo plankingo metu dirba tavo nugaros raumenys, tad reguliariai atlikdama pratimus, galėsi džiaugtis pagerėjusia laikysena, kuri yra itin svarbi bendrai savijautai.

Priklausomai nuo fizinio pasirengimo, plankingą daryti patariama nuo dešimties sekundžių iki dviejų minučių. Jei fizine forma pasigirti negali (tik kol kas!) siūlome tau pažvelgti į žemiau esančią lentelę, kurioje sudėliojome visą mėnesio planą, kuris padės siekti rezultatų palaipsniui.

Kas vyks su tavo kūnu, jei <em>plankingą</em> darysi kiekvieną dieną
© Shutterstock
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.