Kaip kovoti su mylimojo knarkimu? 6 veiksmingi būdai

 (1)
Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia. Siūlome išbandyti šiuos metodus, kurie padės atsikratyti knarkimo ir jo sukeliamų bėdų.
Knarkimas
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Prieš miegą reikėtų vengti dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

2. Jei kankina nemiga, pasikonsultuok su gydytoju, ar privalai gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomųjų sudėtyje yra medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

3. Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigyk specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui prie jų priprantama ir atsisakoma grįžti prie minkštų pagalvių.

4. Jeigu knarki dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidama miegoti skalauk burną pipirmėčių arbata. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.

5. Atlik kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis esančius aplink kvėpavimo takus. Iškišk liežuvį kiek tik gali ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduok (pakartok pratimą 10 kartų). Pabandyk liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražink į pradinę padėtį (pakartok 10 kartų). Kiek įmanoma plačiau nusišypsok. Užfiksuok savo šypseną ir palaikyk 10 sekundžių (šį pratimą kartok kartų per dieną, kiek tik įmanoma. ).

6. Prieš miegą pagulėk karštoje vonioje arba išsimaudyk po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 nekaloringų salotų receptai, saugančioms figūrą (2)

Dauguma dietologų tvirtina, kad nevalgymo po 18:00 val. taisyklė - ne į naudą tavo sveikatai. Mat jeigu miegoti eini labai vėlai, organizmas priverčiamas badauti. Todėl nebevalgyti reikėtų 2-3 val. iki miego. Tačiau jeigu šios taisyklės laikaisi, o pilvas maršus groja, siūlome 5 salotas, kurios padės įveikti alkį ir nepakenks figūrai.