Kaip kovoti su mylimojo knarkimu? 6 veiksmingi būdai

 (1)
Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia. Siūlome išbandyti šiuos metodus, kurie padės atsikratyti knarkimo ir jo sukeliamų bėdų.
Knarkimas
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Prieš miegą reikėtų vengti dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

2. Jei kankina nemiga, pasikonsultuok su gydytoju, ar privalai gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomųjų sudėtyje yra medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

3. Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigyk specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui prie jų priprantama ir atsisakoma grįžti prie minkštų pagalvių.

4. Jeigu knarki dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidama miegoti skalauk burną pipirmėčių arbata. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.

5. Atlik kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis esančius aplink kvėpavimo takus. Iškišk liežuvį kiek tik gali ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduok (pakartok pratimą 10 kartų). Pabandyk liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražink į pradinę padėtį (pakartok 10 kartų). Kiek įmanoma plačiau nusišypsok. Užfiksuok savo šypseną ir palaikyk 10 sekundžių (šį pratimą kartok kartų per dieną, kiek tik įmanoma. ).

6. Prieš miegą pagulėk karštoje vonioje arba išsimaudyk po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.