Kaip aš numečiau 32 kilogramus pradėjusi daugiau vaikščioti

 (38)
© Instagram

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

2015 metų sausio mėnesį Lobke Meulemeester svėrė 105 kilogramus, o jos svoris vis augo. Kaip ji pati pasakoja, nekontroliuojamas svorio augimas prasidėjo po jos mamos mirties, kuomet mergina patyrė didelį stresą ir nusiraminimą atrado maiste. Įprasta Lobke diena atrodė maždaug taip: atsikėlusi ryte ji suvalgydavo 3-4 sumuštinius, per priešpiečius sukrimsdavo keletą sausainių, pietums - taip pat sumuštiniai ir traškučiai, o po darbo jos laukė tikra puota - pica ir panašus nesveikas maistas.

A post shared by My Weight Loss Journey! (@lobsgetsfit) on Feb 17, 2017 at 11:48am PST

Kad taip gyventi negalima, mergina susivokė tik tuomet, kai tiesiog vaikštant jai pritrūkdavo oro ir reikėdavo sustoti pailsėti: „Man 33 metai ir aš pati save varau į kapus“. Eiti į sporto salę mergina nebuvo pasirengusi, todėl nusipirko žingsnius skaičiuojančią apyrankę ir savo gyvenimo pokyčius nutarė pradėti nuo vaikščiojimo. Pirmą dieną nuėjo 8000 žingsnių ir jautėsi padariusi milžinišką darbą, nors norintiems sulieknėti to tikrai nepakanka. Tuomet ji pradėjo vaikštinėti pietų pertraukos metu - sparčiu žingsniu per dieną ji nueidavo 15000 žingsnių ir pastebėjo, kad svoris ėmė po truputėlį mažėti.

Kuomet Lobke priprato prie didesnio fizinio krūvio, užsirašė į zumba treniruotes, o galiausiai ėmė reguliariai lankytis sporto salėje. Valanda ant bėgimo takelio arba minant dviratį - tokio režimo mergina laikėsi 3 kartus per savaitę. Kartu su sportu ir krintančiu svoriu savaime atsirado noras pakeisti ir savo mitybos įpročius - daugiau baltymų, mažiau riebalų ir angliavandenių. Tačiau mažas nuodėmes mergina sau leidžia kiekvieną dieną - sausainis ar šokolado gabaliukas juk pakelia nuotaiką.

Per dvejus metus ši mergina numetė 32 kilogramus ir neketina sustoti. O mums labai patinka pagrindinis jos patarimas visoms, norinčioms sulieknėti - išsikelk sau mažą konkretų tikslą ir tik jį pasiekusi imkis naujo. Priešingu atveju bus labai sunku siekti rezultatų, nes jie ateina ne taip greitai, kaip to norėtųsi. Iš pradžių daugiau vaikščiok, vėliau užsirašyk į sporto salę ar pradėk sportuoti namuose ir t.t. Nereikia iškart pradėti nuo jėgos treniruočių, nes pasirinkus per didelį krūvį noras keistis greitai išgaruos.

Beje, kiek žingsnių per dieną reikėtų nueiti? 10 000 nueitų žingsnių apytiksliai lygu vienos dienos aktyvumo normai, mažinančiai svorį, dailinančiai liemens linijas ir padedančiai išvengti rimtų ligų. Tačiau jeigu iš tiesų nori mesti svorį vaikščiodama, žingsnių kiekį vertėtų padidinti ir rinktis intensyvesnį ėjimo greitį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją