Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!
© Instagram

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Žingsniai į šoną su guma

Jen šį pratimą atlieka, kai tik turi kelias laisvas minutes: gatvėje, namuose, gamtoje... Tau tereikia įsigyti specialiai sportui skirtą gumą. Poza - pritūpus taip žemai, kaip tik gali, keliai nukreipti tiesiai. O dabar žingsniuojam!

2. Šuoliukai ant suoliukų

Geriausia tai daryti sporto aikštelėje, tačiau iš bėdos tinka ir paprasčiausias kiemas su suoliuku. Tiesiog šuoliuok per suoliukus šiek tiek sulenkusi kojas, kad būtų mažesnė apkrova sąnariams. Lengva tikrai nebus, bet šis pratimas bus naudingas ne tik užpakaliukui.

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Jul 20, 2015 at 3:03pm PDT

3. Mostai kojomis iš gulimos padėties

Šiuos pratimus reikia daryti taip, kad įdarbintum ne pilvo, o užpakaliuko raumenis. Kitaip tariant, kelk kojas įtempdama sėdmenis, o ne pilvą. Nepatingėk ir atlik bent kelis pakartojimus.

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Mar 21, 2015 at 4:15pm PDT

4. Žirklės

Atsigulk ant nugaros, kojas pakelk nuo žemės 30-40 cm. ir kryžiuok! Pratimas nelengvas, nes labai stipriai įtempiami tiek sėdmenys, tiek pilvo presas. Užtai efektyvumas - garantuotas.

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Feb 12, 2015 at 5:07pm PST

5. Žąselė

Galbūt pratimas atrodo paprastas, tačiau fizinių jėgų ir treniruotų kojyčių tikrai reikės. Keisk pratimus tarpusavyje: pirmiausia eik žąsies poza, tuomet šoliuok kaip varlė.

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Jul 8, 2014 at 7:51pm PDT

6. Atgaliniai mostai

Rankomis atsiremk į suoliuką ir atsistok kuo toliau, kad galėtum pilnai išsitiesti ir išlaikyti tiesią nugarą. Kelk kojas atgalios į viršų staigiais mostais. 10 pakartojimų vienai kojai, tuomet 10 - kitai. Šiek tiek atsikvėpusi vėl kartok.

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Nov 22, 2013 at 1:58pm PST

7. Mostai į šonus

Rankomis ir keliais atsiremk į žemę, tarsi būtum katės pozoje. Tiesk koją į šoną energingai, tarsi bandytum kam nors įspirti ar ką nors nuo savęs nustumti. Kiekviena koja padaryk mažiausiai 10 pakartojimų be pertraukos, tuomet kartok iš naujo. Užpakaliukas bus tvirtas, kaip riešutėlis!

A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Mar 20, 2016 at 1:26pm PDT

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.

6 požymiai, kad turi nedelsiant kreiptis į ginekologą

Visos puikiai žinome, kad pas ginekologą profilaktinei apžiūrai reikėtų apsilankyti bent kartą per metus. Tačiau tai tikrai ne tas vizitas, kurio laukiame nekantraudamos. Matyt dėl to ir esant rimtesnėms problemoms atidėliojame tiek, kiek tik įmanoma. O veltui! Kai kurių simptomų ignoruoti tiesiog nevalia.

Kodėl kai kurioms poroms patartina miegoti atskirose lovose (1)

Kuomet viena mūsų kolegė papasakojo, kad abu su vyru turi atskirus miegamuosius, visos net išsižiojome iš nuostabos. Prisipažinsime, pirmiausia pagalvojome apie pašlijusius santykius ir gresiančias skyrybas, o kolegei iš to pasijuokus susimąstėme - iš tiesų, kodėl būtina miegoti kartu, jei atskirai išsimiegotume kur kas geriau?

5 skausmingi organizmo signalai, kurių geriau neignoruoti

Kai kurie tariamai nekalti požymiai gali būti ženklas, jog tavęs tyko rimta liga. Įdėmiai perskaityk šį straipsnį, kad laiku spėtum užkirsti jai kelią.