Fitneso trenerė parodė efektyviausius pratimus kojoms ir užpakaliukui

© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Galime tik pasidžiaugti už tave, jei per žiemą neleidai sau per daug atsipalaiduoti ir priaugti tų kelių nelemtų kilogramų. Deja, tai ne apie mus... Teks susiimti ir gerokai paplušėti. Laiko dar turime, tad pusvalandukas kiekvieną dieną ir iki vasaros pradžios tingios žiemos nuodėmes tikrai išpirksime. Mūsų kolegos iš Cosmo.ru dalinasi fitneso trenerės Veros parinktais efektyviausiais pratimais kojoms ir sėdmenims. Rekomenduojame pabandyti namuose!

Pritūpimai. Atsistok tiesiai, kojas pražerk pečių plotyje. Tūpk taip, tarsi sėstum ant kėdės. Svoris turi tekti kulnams, o ne keliams. Užpakaliukas atgalios, krūtinė į priekį!

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Klubų kėlimas. Atsigulk ant žemės, kojas sulenk per kelius ir šiek tiek pražerk. Žemiau pilvo pasidėk svarmenį (jei neturi, sugalvok alternatyvą, pavyzdžiui, butelį vandens) ir prilaikyk jį rankomis. Kelk dubenį į viršų! Tik nepamiršk, kad pečiai turi likti savo vietoje. Dirba tik apatinė kūno dalis. Netrukus pajusi, kaip įsitempia sėdmenys ir šlaunys.

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Šoninis kėlimas. Atsigulk ant šono, ranka pasiremk galvą, o jei patogiau - galvą gali padėti ant žemės. Ištiestos rankos atstumu į kojos šoną įremk svarmenį ir kelk koją per daug neskubėdama. Nepamiršk, kad nuleidžiant koją ji neturi pasiekti žemės. Priversk raumenukus dirbti maksimaliai!

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Atgaliniai mostai. Atsistok keturiomis, ties kelio linkiu įtaisyk svarmenį. Sulenktą koją kelk atgalios maksimaliai aukštai, kiek tik pavyksta. Jei šį pratimą atliksi be svarmenų, išbandyk ir kitą variantą: kelk ne tik sulenktą, bet ir ištiestą koją - įdarbinsi kitus kojų raumenis.

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Modelį papuošė sportinių drabužių parduotuvė TTFY
Fotografas: Denis Smirnov

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Slenka plaukai? Metas pasitikrinti savo kraują

Kankina lūžinėjantys nagai, pablyškusi oda ar staiga pradėję slinkti plaukai? Daugelis mano, kad pagrindinės to priežastys yra nuolatinis stresas, įtampa darbe ar miego trūkumas. Visa tai turi nemažai įtakos, tačiau dažniausiai priežastys yra kur kas gilesnės. Sveikatos specialistų teigimu, jaučiant šiuos simptomus vertėtų atkreipti dėmesį į kraujo būklę.

Intymios vietelės grožis - kas labiausiai kaitina vyrų geismą

Mūsuose vis dar gyvuojantis įsitikinimas, esą gražu tai, kas natūralu - retai kada pasitvirtina realybėje. Vyrai tikina, kad jiems patinka natūralus moters grožis, tačiau kuomet reikia rinktis, vis tik prioritetą teikia subtiliai pasidažiusioms merginoms. Lygiai tas pats ir su intymesniais klausimais: kalbame apie natūralumą, o iš tiesų...?

Štai kokia turėtų būti tavo pilvo apimtis, jei rūpiniesi savo sveikata

Įprasta manyti, kad riebalai - blogis, kuris ne tik gadina mūsų išvaizdą, bet ir kenkia sveikatai. Tačiau ar žinote, kad riebalai - viena iš pagrindinių mūsų organizmo maisto medžiagų, ir jie mums būtini?

Nustebsi sužinojusi, kas yra geriausias vitamino D šaltinis

Pastaruoju metu apie vitamino D naudą ir jo trūkumo pavojus kalbama kone kasdien. Jau bene kiekvienas žino, kad vitamino D deficitas gali sukelti tokias ligas, kaip depresija, peršalimas, astma, diabetas, osteoporozė, vėžiniai susirgimai.

Ką kiekviena turėtų žinoti apie higieninius paketus, tamponus ir kasdienius įklotus (1)

Neabejojame, tu labai atsakingai ir atidžiai renkiesi odos ir plaukų priežiūros priemones, – ir tai yra puiku! Tačiau ar lygiai tiek pat dėmesio skiri ir savo intymiosios srities higienai? O ši sritis ypač jautri, tad jai bet kas netiks – juk nenori nei infekcijų, nei sudirginimo. Kaip išsirinkti tai, kas geriausia?

Lengva, skani ir sveika mityba - apie veganizmą kalbamės su Vente Viteikaite

“Augalinė mityba išties labai įvairi – vien pieno įmanoma pasiruošti net keliolikos rūšių, – sako veganė, festivalio “Vegfest LT” organizatorė Ventė Viteikaitė. – Įkvėpimo galima semtis iš Azijos, Afrikos šalių virtuvių, Viduržemio jūros regione taip pat gausu daržovių patiekalų, net lietuviai turi daug tradicinių patiekalų, kurie yra vegetariški ar veganiški. Juk iki pat XX a. mėsa buvo laikoma prabangos dalyku – ją išgalėjo valgyti tik ponai.”

7 grožio patarimai: mažiau raukšlių, pigmentinių dėmių ir kitų odos problemų

Moksliniais tyrimais patvirtinta: tinkamas maistas gali padėti spręsti odos problemas – nuo aknės iki pernelyg greito senėjimo. Taigi oda ilgiau išliks jauna ir labiau švytės, jei laikysies šių gardžiai paprastų mitybos taisyklių.

Naudingos gudrybės toms, kurias nuolatos kankina nemiga

Didžiausia klaida, kurią darome prieš eidamos gulti: mes nesiruošiame naktiniam poilsiui pamažu. Kad organizmas nugrimztų į palaimingą snaudulį, jam reikia šiek tiek pagelbėti. Štai taip.

14 produktų, kurie ypatingai svarbūs tavo kepenims

Reta iš mūsų prisimena kepenis, kol jos veikia be sutrikimų. O juk būtent jos, bitės darbininkės, atlieka daugiau kaip šimtą įvairiausių funkcijų, perdirbdamos viską, ką suvalgome ir išgeriame. Kitaip tariant, kepenys – tai mūsų asmeninė filtravimo sistema, sugerianti viską, kas bloga, ir išleidžianti tik tai, kas gera.

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.