Ekspertai atskleidė, kokia miego poza padės tau geriau išsimiegoti

© Cosmopolitan montažas / Shuterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Gali miegoti ir 12 valandų per parą, tačiau jeigu nuolatos vartaisi ir miegi neramiai - vis tiek jausiesi pavargusi. Pasisekė tiems, kurie miega giliai - vos keturios gilaus miego valandos gali atstoti aštuonias įprasto miego valandas! O kaip problemą spręsti visiem kitiems?

Apie stresą ir įtampą, labiausiai kenkiančią tavo miego kokybei, šį kartą nekalbėsime. Tačiau siūlome tau atkreipti dėmesį į kiek praktiškesnius mokslininkų patarimus, kaip galėtum sau padėti. Niujorke įsikūrusio Alberto Einšteino medicinos koledžo tyrėjai teigia, kad svarbų vaidmenį šiuo klausimu atlieka pasirinkta miego poza.

Geriausia ir blogiausia miego poza

Atlikti tyrimai atskleidė, kad mėgstantys miegoti ant nugaros kur kas dažniau rytais jaučiasi gerai pailsėję ir gyvybingi. Tokioje pozoje kūnas gali pilnai atsipalaiduoti ir rečiau kyla instinktyvus noras keisti padėtį, todėl sumažinamas naktinių pabudimų skaičius. Tiesa, anot tyrėjų, gulėdami ant nugaros užmiega tik 8% apklaustųjų, o beveik visi likusieji renkasi miegą ant šono.

Vis tik pati blogiausia poza - miegoti ant pilvo. Tokioje padėtyje sutrikdoma kraujotaka, o vidaus organai yra nuolatos spaudžiami - apie gerą miego kokybę galima tik pasvajoti.

Ant kairio ar dešinio šono?

O čia - šiek tiek naudingos informacijos toms, kurios yra įpratusios miegoti ant šono. Pasirodo, miegant ant kairiojo šono poilsis organizmui būna naudingesnis, nei miegant ant dešinio!

- Miegant ant kairiojo šono spartinamas nereikalingų medžiagų pašalinimas iš organizmo.

- Blužnis yra kairėje pusėje, tad gulint ant kairiojo šono gerinamas jos aprūpinimas krauju

- Plonojo ir storojo žarnynų susijungimo vieta yra kairėje kūno pusėje, tad ir šiuo atveju gulėjimas ant kairiojo šono neapsunkina žarnyno veiklos procesų

- Jei dažnai vargina rėmuo, patartina miegoti ant kairiojo šono, nes gulint būtent taip skrandis atsiduria žemiau skrandį su stemple jungiančios virškinamojo trakto dalies.

- Kairioji mūsų kūno pusė padės sulaikyti toksinus ir užtikrinti nuoseklų kepenų darbą

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kai lovoje ištinka netyčiukas... arba ką būtina žinoti apie ekstra tabletes

Yra daugybę diskusijų ir klausimų, kokias kontraceptines priemones reikėtų naudoti ir kokią įtaką jos daro moterų organizmui.

Vaida Kurpienė: kokia duona tinka toms, kurios rūpinasi savo figūra

Skani, kokybiška, subalansuota sudėtimi išsiskirianti duona – tinkama sveikuoliško mitybos raciono dalis, įsitikinusi Vaida Kurpienė.

Slapti dalykai, kurie gerokai patampo tavo nervus

Galbūt nustebsi sužinojusi, kas tave verčia kramtyti kruopščiai nudailintus nagus. Atskleidžiame slaptąsias streso priežastis ir siūlome būdus susigrąžinti prarastą gerą nuotaiką.

Kokią miego pozą rinktis, jei rytais jauti nugaros skausmus

Jei ryte atsikėlusi jauti nugaros skausmus, tai ženklas, kad miegi netinkama poza. Žinome, kontroliuoti savęs miego metu praktiškai neįmanoma - net jei užmigsi ant nugaros, greičiausiai atsibusi miegodama ant pilvo ar taip, kaip esi įpratusi. Tačiau labiausiai tavo nugarai kenkiančias pozas gali šiek tiek patobulinti!

Atviras pasakojimas: ką iš tiesų reiškia sirgti depresija

Būna ir taip – ieškai ligų savo fiziniame kūne, o serga, pasirodo, tai siela! Labai atviras pasakojimas apie būseną sergant depresija.

Apgaulingi Alzheimerio simptomai: kaip atskirti ankstyvuosius ligos požymius

Nors Alzheimerio liga būdinga vyresnio amžiaus žmonėms, tačiau pastaruoju metu ji vis jaunėja. Žmonės simptomus pradeda jausti ir nuo 40 metų.

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

Penki svarbūs simptomai, kuriuos išduoda tavo krūtys

Nenumok ranka, jei pastebėjai pakitimus krūtinės srityje. Tai gali būti pirmieji simptomai, kad metas susirūpinti savo sveikata ir kreiptis į specialistus.

7 atvejai, kuomet negalima užsiimti seksu

Reguliarus seksualinis gyvenimas teigiamai veikia tiek fizinę, tiek emocinę tavo savijautą. Kaip sakoma viename anekdote: „Du kartai per savaitę - sveikatai, visi kiti - tavo malonumui“. Tačiau kai kuriais atvejais patartina susilaikyti.