Braziliška dieta, žadanti - 10 kg per keturias savaites

 (2)
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

„Revoliucinis metodas, padedantis brazilų aktorėms išsaugoti formas nepaisant nuolat juntamo laiko trūkumo ir įtempto grafiko“, - tokiais žodžiais 1991 m. moterims skirtame kalendoriuje apibūdinama braziliška dieta. Nors praėjo beveik 30 m. ir nuo to laiko išpopuliarėjo šimtai kitokių dietų, braziliškasis variantas neprarado aktualumo.

Ši dieta iš tiesų veiksminga, bet grįžus prie įprastos mitybos gali sugrįžti ir kilogramai. Iš esmės kaip ir su visomis dietomis. Tad jeigu papildomo svorio nori atsikratyti visam laikui, po dietos nepulk prie kaloringų patiekalų ir peržiūrėk savo mitybos įpročius. Dietos laikytis teks 2 arba 4 savaites, ne ilgiau. Koks gi bus rezultatas? Žadama, kad didelį antsvorį turinčios merginos per mėnesį atsikratys net 10 kilogramų, bet jeigu didelio antsvorio neturi ir nori tik šiek tiek padailinti kūno linijas, nusiteik numesti 3-4 kilogramus.

Pirmadienis

Pusryčiams: bananas, apelsinas, 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g daržovių salotų ir 100 g virtos žuvies.
Pavakariams: to paties, ko ir priešpiečiams.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių, duonos gabaliukas.

Antradienis

Pusryčiams: minkštai virtas kiaušinis, 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, 4 vnt. salotų lapų ir 2 vnt. virtų bulvių.
Pavakariams: 200 g virtos žuvies, virtas kiaušinis, konservuoti arba švieži žirneliai, salotos.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.

Trečiadienis

Pusryčiams: skrebutis, 240 ml neriebaus pieno.
Priešpiečiams: 100 g kietojo sūrio.
Pietums: 100 g virtų ryžių, 150 g salotų ar šviežių kopūstų lapų, pagardintų petražolėmis ir šaukštu citrinų sulčių.
Pavakariams: 100 g virtos mėsos, obuolys, 4 vnt. salotų lapų.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.

Ketvirtadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių, 60 g šviežių ananasų.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, apelsinas, kietojo sūrio gabalėlis.
Pavakariams: 2 vnt. virtų bulvių, 150 g morkų salotų, pagardintų aliejumi.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių ir skrebutis.

Penktadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Priešpiečiams: apelsinas, obuolys.
Pietums: 150 g garuose troškintos žuvies, 2 mažos virtos morkos.
Pavakariams: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), gabalėlis duonos.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių ir skrebutis.

Šeštadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Priešpiečiams: 150 g burnočių salotų, gardintų aliejumi.
Pietums: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), duonos gabalėlis.
Pavakariams: 100 g keptų grybų ir 100 g daržovių salotų.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių, 2 vnt. duoniukų.

Sekmadienis

Pusryčiams: šakelė vynuogių, bananas.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių, skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, šviežių kopūstų salotos su svogūnais, gardintos citrinų sultimis.
Pavakariams: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), 4 vnt. salotų lapų, 100 g šviežių vaisių.
Vakarienei: 2 vnt. džiovintų datulių, 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių.

Toks valgiaraštis organizmą aprūpina visais reikalingais mikroelementais ir vitaminais. Po dietos stenkis vartoti daugiau šviežių vaisių ir daržovių. Jei nori, kad rezultatai neišnyktų vos po kelių savaičių, rinkis aktyvesnį gyvenimo būdą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Ką valgyti rudenį, kai norisi sotumo, bet ne papildomų kilogramų

Atkeliavus rudeniui, organizmas pradeda jausti ūmesnį alkio jausmą. Jis tarsi nori kaupti atsargas žiemai, tad pradedame valgyti sunkesnį ir kaloringesnį maistą. Ypač kažką kaloringo norisi suvalgyti, kai ateina šalčiai.

Apie sunkią žmonos ligą kaunietis sužinojo taisydamas automobilį (4)

Ką išgyvena vyras, sužinojęs, kad sportiškai, sveikai gyvenančiai mylimajai diagnozuotas krūties vėžys?

Cukraus ir druskos perteklius - ne tik papildomi kilogramai, bet ir rimtos sveikatos problemos

Perteklinis cukraus ir druskos vartojimas sukelia daugybę ligų ir negalavimų, tačiau daugeliui šių maisto priedų itin sunku atsisakyti.

5 maisto produktai, dėl kurių priaugama daugiausia svorio (1)

Rudenį norisi riebesnių patiekalų, o ir saldumynai labiau vilioja. Papildomi kilogramai mažiau baimina, nes dangstomės storais paltais ir megztiniais. Skaniai pavalgyti reikia, tačiau galima rasti sveikesnių ir mažiau kaloringų alternatyvų.