Braziliška dieta, žadanti - 10 kg per keturias savaites

 (2)
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

„Revoliucinis metodas, padedantis brazilų aktorėms išsaugoti formas nepaisant nuolat juntamo laiko trūkumo ir įtempto grafiko“, - tokiais žodžiais 1991 m. moterims skirtame kalendoriuje apibūdinama braziliška dieta. Nors praėjo beveik 30 m. ir nuo to laiko išpopuliarėjo šimtai kitokių dietų, braziliškasis variantas neprarado aktualumo.

Ši dieta iš tiesų veiksminga, bet grįžus prie įprastos mitybos gali sugrįžti ir kilogramai. Iš esmės kaip ir su visomis dietomis. Tad jeigu papildomo svorio nori atsikratyti visam laikui, po dietos nepulk prie kaloringų patiekalų ir peržiūrėk savo mitybos įpročius. Dietos laikytis teks 2 arba 4 savaites, ne ilgiau. Koks gi bus rezultatas? Žadama, kad didelį antsvorį turinčios merginos per mėnesį atsikratys net 10 kilogramų, bet jeigu didelio antsvorio neturi ir nori tik šiek tiek padailinti kūno linijas, nusiteik numesti 3-4 kilogramus.

Pirmadienis

Pusryčiams: bananas, apelsinas, 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g daržovių salotų ir 100 g virtos žuvies.
Pavakariams: to paties, ko ir priešpiečiams.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių, duonos gabaliukas.

Antradienis

Pusryčiams: minkštai virtas kiaušinis, 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, 4 vnt. salotų lapų ir 2 vnt. virtų bulvių.
Pavakariams: 200 g virtos žuvies, virtas kiaušinis, konservuoti arba švieži žirneliai, salotos.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.

Trečiadienis

Pusryčiams: skrebutis, 240 ml neriebaus pieno.
Priešpiečiams: 100 g kietojo sūrio.
Pietums: 100 g virtų ryžių, 150 g salotų ar šviežių kopūstų lapų, pagardintų petražolėmis ir šaukštu citrinų sulčių.
Pavakariams: 100 g virtos mėsos, obuolys, 4 vnt. salotų lapų.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.

Ketvirtadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių, 60 g šviežių ananasų.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių ir skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, apelsinas, kietojo sūrio gabalėlis.
Pavakariams: 2 vnt. virtų bulvių, 150 g morkų salotų, pagardintų aliejumi.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų ananasų sulčių ir skrebutis.

Penktadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Priešpiečiams: apelsinas, obuolys.
Pietums: 150 g garuose troškintos žuvies, 2 mažos virtos morkos.
Pavakariams: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), gabalėlis duonos.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų apelsinų sulčių ir skrebutis.

Šeštadienis

Pusryčiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių ir skrebutis.
Priešpiečiams: 150 g burnočių salotų, gardintų aliejumi.
Pietums: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), duonos gabalėlis.
Pavakariams: 100 g keptų grybų ir 100 g daržovių salotų.
Vakarienei: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių, 2 vnt. duoniukų.

Sekmadienis

Pusryčiams: šakelė vynuogių, bananas.
Priešpiečiams: 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių, skrebutis.
Pietums: 100 g virtos mėsos, šviežių kopūstų salotos su svogūnais, gardintos citrinų sultimis.
Pavakariams: dubenėlis trintos grybų sriubos, daržovių sriubos arba žuvienės (pasirinktinai), 4 vnt. salotų lapų, 100 g šviežių vaisių.
Vakarienei: 2 vnt. džiovintų datulių, 240 ml šviežiai spaustų obuolių sulčių.

Toks valgiaraštis organizmą aprūpina visais reikalingais mikroelementais ir vitaminais. Po dietos stenkis vartoti daugiau šviežių vaisių ir daržovių. Jei nori, kad rezultatai neišnyktų vos po kelių savaičių, rinkis aktyvesnį gyvenimo būdą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Slenka plaukai? Metas pasitikrinti savo kraują

Kankina lūžinėjantys nagai, pablyškusi oda ar staiga pradėję slinkti plaukai? Daugelis mano, kad pagrindinės to priežastys yra nuolatinis stresas, įtampa darbe ar miego trūkumas. Visa tai turi nemažai įtakos, tačiau dažniausiai priežastys yra kur kas gilesnės. Sveikatos specialistų teigimu, jaučiant šiuos simptomus vertėtų atkreipti dėmesį į kraujo būklę.

Intymios vietelės grožis - kas labiausiai kaitina vyrų geismą

Mūsuose vis dar gyvuojantis įsitikinimas, esą gražu tai, kas natūralu - retai kada pasitvirtina realybėje. Vyrai tikina, kad jiems patinka natūralus moters grožis, tačiau kuomet reikia rinktis, vis tik prioritetą teikia subtiliai pasidažiusioms merginoms. Lygiai tas pats ir su intymesniais klausimais: kalbame apie natūralumą, o iš tiesų...?

Štai kokia turėtų būti tavo pilvo apimtis, jei rūpiniesi savo sveikata

Įprasta manyti, kad riebalai - blogis, kuris ne tik gadina mūsų išvaizdą, bet ir kenkia sveikatai. Tačiau ar žinote, kad riebalai - viena iš pagrindinių mūsų organizmo maisto medžiagų, ir jie mums būtini?

Nustebsi sužinojusi, kas yra geriausias vitamino D šaltinis

Pastaruoju metu apie vitamino D naudą ir jo trūkumo pavojus kalbama kone kasdien. Jau bene kiekvienas žino, kad vitamino D deficitas gali sukelti tokias ligas, kaip depresija, peršalimas, astma, diabetas, osteoporozė, vėžiniai susirgimai.

Ką kiekviena turėtų žinoti apie higieninius paketus, tamponus ir kasdienius įklotus (1)

Neabejojame, tu labai atsakingai ir atidžiai renkiesi odos ir plaukų priežiūros priemones, – ir tai yra puiku! Tačiau ar lygiai tiek pat dėmesio skiri ir savo intymiosios srities higienai? O ši sritis ypač jautri, tad jai bet kas netiks – juk nenori nei infekcijų, nei sudirginimo. Kaip išsirinkti tai, kas geriausia?

Lengva, skani ir sveika mityba - apie veganizmą kalbamės su Vente Viteikaite

“Augalinė mityba išties labai įvairi – vien pieno įmanoma pasiruošti net keliolikos rūšių, – sako veganė, festivalio “Vegfest LT” organizatorė Ventė Viteikaitė. – Įkvėpimo galima semtis iš Azijos, Afrikos šalių virtuvių, Viduržemio jūros regione taip pat gausu daržovių patiekalų, net lietuviai turi daug tradicinių patiekalų, kurie yra vegetariški ar veganiški. Juk iki pat XX a. mėsa buvo laikoma prabangos dalyku – ją išgalėjo valgyti tik ponai.”

7 grožio patarimai: mažiau raukšlių, pigmentinių dėmių ir kitų odos problemų

Moksliniais tyrimais patvirtinta: tinkamas maistas gali padėti spręsti odos problemas – nuo aknės iki pernelyg greito senėjimo. Taigi oda ilgiau išliks jauna ir labiau švytės, jei laikysies šių gardžiai paprastų mitybos taisyklių.

Naudingos gudrybės toms, kurias nuolatos kankina nemiga

Didžiausia klaida, kurią darome prieš eidamos gulti: mes nesiruošiame naktiniam poilsiui pamažu. Kad organizmas nugrimztų į palaimingą snaudulį, jam reikia šiek tiek pagelbėti. Štai taip.

14 produktų, kurie ypatingai svarbūs tavo kepenims

Reta iš mūsų prisimena kepenis, kol jos veikia be sutrikimų. O juk būtent jos, bitės darbininkės, atlieka daugiau kaip šimtą įvairiausių funkcijų, perdirbdamos viską, ką suvalgome ir išgeriame. Kitaip tariant, kepenys – tai mūsų asmeninė filtravimo sistema, sugerianti viską, kas bloga, ir išleidžianti tik tai, kas gera.

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.