Atsisakiusi saldumynų mergina numetė neįtikėtinai daug svorio

 (14)
Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.

23 metų Charlotte Bourton visuomet buvo saldumynų mėgėja. Kaip pati dabar sako, su šokoladukais ji nesiskyrė, o rezultatas - gana žiaurus. Daugiau nei 100 kilogramų - būtent tiek jauna mergina svėrė prieš porą metų. Gal ir nereikėtų labai stebėtis, juk paskaičiavus per dieną suvartojamas Charlottės kalorijas gaudavosi tikrai įspūdinga suma - maždaug 5600 kalorijų.

Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.
Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.

Viskas pasikeitė, kai maždaug prieš dvejus metus viena iš merginos draugių socialiniame tinkle pasidalino vakarėlio akimirkomis. Nuotraukose buvo ir Charlottė.

„Toje nuotraukoje vilkėjau auksinę suknelę ir buvau panaši į angelą. Tik vietoj sparnų pas mane buvo riebalai. Tuomet pirmą kartą pažvelgiau į save iš šalies ir, tiesą sakant, buvau labai išsigandusi“ - pasakoja mergina, dabar kardinaliai pakeitusi savo mitybos įpročius.

Įprastai pusryčiams ji valgydavo šokoladiniu sviestu perteptą batoną, o užkandžiams taip pat rinkdavosi šokoladą - maždaug 3 plyteles kiekvieną dieną. Dabar vietoj šokoladų - jogurtas, vaisiai ir daržovės. Ir per metus išnykę net 45 kilogramai!

„Pačioje pradžioje kelis kartus buvau palūžusi ir norėjau grįžti prie senų mitybos įpročių, atrodė, kad sveikesnė mityba negali man duoti to, ką duodavo saldumynai. Tačiau sugebėjau tai įveikti. Svarbiausia, kad dabar jaučiuosi kur kas energingesnė“ - pasakojo dabar 63 kilogramus sverianti Charlottė.

Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.
Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.


Charlotte Bourton
Charlotte Bourton
© Facebook nuotr.

Kokius saldumynus galima valgyti laikantis dietos

Praktiškai visos merginos būti lieknos ir dėl to pasiryžusios laikytis visų įmanomų dietų. Tačiau kartais tikslo pasiekti neleidžia viena problema – sunku įsivaizduoti gyvenimą be saldumynų! Kokie skanėstai nepakenks figūrai, jeigu tik juos valgysi teisingai?

Gliukozė mūsų organizmui gyvybiškai svarbi, juk tai – maistas smegenims. Kita vertus, dažnai mėgaujantis saldumynais, riebaliukų greičiausiai neišvengsi. Tad ką gi daryti? Atsakymas akivaizdus – pilnėti linkusiems žmonėms racione galima palikti tik tuos skanėstus, kurie bus naudingi. O jeigu organizmas reikalauja saldumynų, palepink jį tais, kurie nekenkia sveikatai ir talijai.

Medus
Šis produktas tikrai vertas mūsų dėmesio. Jis teisėtai vadinamas didžiuoju gydytoju. Medumi galime pakeisti cukrų. Be to, organizmas gaus vitaminus ir mineralines medžiagas, apie kurias cukrus nėra net girdėjęs. Iškeisk puodelį arbatos su cukrumi į arbatą su medumi!

Džiovinti vaisiai
Džiovintus vaisius galima valgyti laikantis bet kokios dietos. Jie tikrai nepakenks. Kai vaisiai džiovinami, iš jų išgaruoja vanduo, tačiau visi naudingi komponentai išlieka. Magnis ir kalcis, geležis ir natris – visa tai gausi kartu su šiais produktais. Palepinkite save figomis, razinomis ar džiovintais abrikosais. Tik prisimink, kad visame kame turi būti saikas.

Marmeladas
Marmeladas yra iš tų saldumynų, kuriuose gausu pektino. Pektinas prisideda prie toksinių medžiagų šalinimo iš organizmo. Dar vienas pektino privalumas – jis mažina cholesterino kiekį. Tačiau dėl to, kad marmelade gausu paprasto cukraus, jį vartoti reikėtų taip pat saikingai.

Vaisiai ir uogos
Vaisių ir uogų galima valgyti kiek tik nori, be apribojimų. Šiuose natūraliuose produktuose gausu fruktozės, kuri pasotins organizmą saldumu.

Riešutai
Kiekvienas žino, kad riešutai labai maistingi ir skanūs. Todėl visada, kai norisi kažko skanaus, galima save pradžiuginti įvairiausiais riešutais. Tik neverta šiuo produktu piktnaudžiauti, nes riešutai labai kaloringi.

Zefyrai
Zefyrus galima įtraukti į dietinės mitybos racioną, nes 100 gramų šio saldumyno yra 300 kalorijų. Jeigu kasdien suvalgysi vieną zefyrą, organizmui jokios žalos nebus, užtat šiame saldumyne yra fosforo ir geležies. Neverta pamiršti ir to, kad zefyruose daug baltymų – tai raumenų audinių statybinė medžiaga.

Juodasis šokoladas
Kai kurių rūšių šokolade praktiškai nėra cukraus. Prie tokio šokolado reikia priprasti ir išmokti įvertinti šio naudingo produkto skonį. Kartais kakava sudaro net 99 procentus sudėties. Juodajame šokolade gausu organizmui naudingų antioksidantų. Be to, toks šokoladas stiprina kraujagysles ir apsaugo nuo depresijos. Daug juodojo šokolado nesuvalgysi, taigi ir kalorijų galėsi nebijoti.

ĮDOMIAUSI SAVAITĖS STRAIPSNIAI

1. 5 drabužių deriniai, kurie padės atrodyti lieknesnei
2. Kaip atrodo moteris po 71 plastinės operacijos
3. Numerologija: gyvenimo misija ir charakteris pagal tavo gimimo datą
4. 25 merginos, kurių be makiažo nepažintum
5. Kodėl vyras už tavo akių elgiasi visai kitaip, nei su tavimi

Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikata

Išmok, kaip šokių ritmu dailinti kūno linijas

Šį penktadienį pietų pertrauką iškeisk į Lotynų Amerikos ritmus. Išmokti naujų judesių, kurie ne tik padės tobulinti kūno linijas, bet ir suteiks energijos, padės vienas populiariausių Europoje "Salsation" master treneris iš Kurakao Sheldonas Christiaanas.

Energingesnė ir gražesnė: specialistai pataria, kaip efektyviai pagerinti gyvenimo kokybę

Niekam nekyla abejonių, jog sveiki bei maistingi pusryčiai yra viena svarbiausių produktyvios dienos sąlygų, o mėginimas prisijaukinti rytą ir sveikos gyvensenos įpročius prasideda nuo trumpų pasikalbėjimų apie sportą, subalansuotą mitybą, aktyvų gyvenimo būdą.

Naudojant fotoepiliatorių – glotni, lygi oda net iki 2 mėnesių? (1)

1891 m. Nyderlanduose įsteigta įmonė – Philips – tai daugialypė sveikatos ir gerovės skatinimo įmonė. Philips sukurtos programos EcoVision tikslas – iki 2025 m. sveikesnis ir darnesnis pasaulis, pagerinant trijų milijardų žmonių gyvenimą.

Svorio metimo planas, rimtai nusiteikusioms sulieknėti (10)

Vienas pažadas atsisakyti šokolado ar kassavaitinis kroso bėgimas dar neužtikrins subalansuoto kūno svorio. Turėtumėte suprasti ir nuolat sau priminti, jog kiekvienas kasdienis sprendimas yra žingsnis link savo geriausios formos.

Kas sukelia didžiausią stresą skirtingiems Zodiako ženklams (2)

Vieni Zodiako ženklai visą tulžį ir susikaupusį stresą išlieja ant aplinkinių, kiti kaip tik užsisklendžia ir nutyla. Tačiau ir vienu, ir kitu atveju stresas kenkia ne tik sveikatai ar grožiui, bet ir tavo santykiams su kitais. Balandis – mėnuo be streso, todėl pasitikrink, kas tau sukelia didžiausią nerimą, labiausiai erzina ir kaip galėtum geriausiai atsipalaiduoti.