Atsikratyk skausmų ir papildomų kilogramų taisyklinga laikysena

 (1)
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Gera laikysena daro stebuklus: pilvas iškart tampa plokštesnis, krūtinė pakyla, tu atrodai aukštesnė ir labiau pasitikinti savimi. Atidžiai peržvelk, kokias laikysenos klaidas darai ir įsimink, kaip turėtų atrodyti taisyklinga laikysena. Išmokus tinkamai išsitiesti, vėl kūprintis nebesinorės.

NETAISYKLINGA LAIKYSENA

Laikysena yra netaisyklinga tada, kai kaklas būna ištemptas į priekį, o smakras nuleistas. Dėl įtemptų raumenų gali atsirasti pakaušio skausmų, dėl nuleistos galvos pagurklis atrodys atkaręs.

Kitas blogos laikysenos ženklas - nusvirę pečiai ir apvali nugara. Jei stovi ar sėdi susikūprinusi, krūtys atrodo nutįsusios žemyn, kvėpavimas yra negilus, vadinasi organizmas gauna nepakankamai deguonies.

Išlinkusi stuburo linija irgi signalizuoja apie netinkamą laikyseną. Dėl to nugaros raumenims tenka itin didelė apkrova, ją paskausta, o pilvas atrodo atsikišęs, didesnis nei iš tikrųjų.

Pakumpusi laikysena per daug apkrauna vidinę pėdų pusę, gali atsirasti plokščiapėdystė, sąnarių skausmai ir ligos.

TAISYKLINGA LAIKYSENA

Kaklas turėtų būti tiesus, smakras kilstelėtas aukštyn. Tai padaryti bus lengviau, jei įsivaizduosi, kad stuburas yra tarsi tempiamas aukštyn.

Laikant stuburą tiesiai, pečiai lai krinta laisvai, stumtelėk juos šiek tiek atgal, kad krūtinė atsivertų. Sėdmenų raumenis turėtum įtempti, o dubenį stumti priekin.

Kai stovėsena yra taisyklinga, kūno svoris pasiskirsto vienodai per visą pėdą. Kojos nelinksta į X formą, yra tiesios, o eisena tampa grakštesnė.

Adobe Stock nuotr.

Štai ir viskas! Juk nėra taip sunku, tereikia stebėti save ir pamažu priprasi prie taisyklingos laikysenos. Atrodysi dailiau ne tik kasdien, bet ir nuotraukose, be to, atsikratysi skausmų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją