7 itin efektyvūs prietaisai mankštai, kuriems rasi vietos ir mažiausiuose namuose

© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Jeigu nori tobulinti kūną, tačiau lauke bėgioti per šaltą, o treniruočių grafiką mieste suderinti sunku, išbandyk sportą namuose. Yra daugybė mažučių treniruoklių, kurie padės pasiekti trokštamų rezultatų, be to, sutaupysi ne tik laiko kelionėms į sporto sales, bet ir neprireiks tiek išlaidų. Štai 7 prietaisai, kuriais gali treniruotis namuose.

1. SVARMENYS

Nedideli svarmenys puikiai tinka stiprinti krūtinės ir pečių raumenims. Jei nori universalesnių, įsigyk su specialiais dirželiais - galėsi juos tvirtinti ir prie kojų.

Jei mankštiniesi nedaug, pradėk nuo lengvesnių 1 kg svarelių, po kurio laiko svorį didink. Atmink, mankštai namuose moterims rekomenduojama nenaudoti sunkesnių nei 4 kg svarelių. Prieš sportuodama apšilimą daryk be svarelių, kad nepatirtum traumų, pirmiausia raumenis reikia apšildyti įvairiais tempimo pratimais.

Shutterstock nuotr.

2. ELASTINĖ JUOSTA

Naudodama elastinės juostos pasipriešinimo jėgą gali stiprinti visas raumenų grupes. Ji ypač tinka tvirtinti apatinei kūno daliai.

Adobe Stock nuotr.

3. SKERSINIS

Jei yra galimybė, gali namuose įtaisyti skersinį - tai beveik nepastebimas treniruoklis. Jis padės sutvirtinti rankas, stiprinti nugarą ir tiesinti stuburą. Labai svarbu išsirinkti kokybišką skersinį ir tinkamai jį pritvirtinti, priešingu atveju sportuodama gali nukristi ir rimtai susižaloti.

Adobe Stock nuotr.

4. ŠOKDYNĖ

Šokdynei užtenka ir mažiausio kampelio stalčiuje, tik klausimas. Išsirink namų erdvę, kur nerizikuotum užkabinti mažų daiktelių. Kad šokdynė garsiai nesitrankytų į grindis, gali pasitiesti sportinį kilimėlį. Šis kompaktiškas prietaisėlis yra idealus pasirinkimas kardio treniruotėms.

Shutterstock nuotr.

5. VOLELIS

Sportinis volelis (ratelis su rankenomis) skirtas stiprinti visą kūną. Nors šis prietaisas ir mažas, juo mankštindamasi išliesi ne vieną prakaitą. Stumdant volelį ant grindų pirmyn ir atgal stiprėja torsas, pilvo raumenynas, krūtinė.

Adobe Stock nuotr.

6. LANKAS

Sukdama lanką efektyviai stiprinsi pilvo ir nugaros raumenyną, dailinsi taliją. Jei namuose mažai vietos, įsigyk iš dalių sujungiamą lanką, išardytą galėsi laikyti kad ir lentynėlėje, o prireikus dalis greitai sujungsi. Jei įsigysi grublėtą ar masažinį lanką, sukdamasis jis spaus tam tikras kūno vietas ir spartins kraujotaką, masažuos.

Shutterstock nuotr.

7. FUNKCINIS TRENIRUOKLIS

Tai diržų su kilpomis sistema, kuria naudodamasi gali atlikti galybę skirtingų pratimų, stiprinančių visus kūno raumenis. Treniruočių metu dirbama su savo kūno svoriu ir pusiausvyra. Treniruoklis yra universalus, nes jo diržai reguliuojami - pritaikomi kiekvieno ūgiui. Kad galėtum mankštintis funkciniu treniruokliu, reikėtų turėti, kur jį pakabinti. Paprastai vienas jo galas prispaudžiamas durimis prie staktos, taip pat gali treniruoklį tvirtinti prie laiptų viršaus ar kito aukščiau esančio taško.

Shutterstock nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.

Ginekologė įspėja: dėl šių priežasčių intymios infekcijos gali atsinaujinti

Gyvenime yra dalykų, kuriuos darome per daug nesusimąstydamos. Pavyzdžiui, renkamės apatines kelnaites rytais. Tai toks natūralus veiksmas, kad greičiausiai net negalėtum pasakyti, kokios spalvos kelnaites šiandien mūvi. Tiesa?

Kokie požymiai išduoda, kad tavo organizmui trūksta vitamino B12

Skirtingai nuo vitamino D, kurį gali pagaminti mūsų organizmas, B12 į organizmą gali patekti tik per išorinius šaltinius. B12 yra svarbi maistinė medžiaga, kurią organizmas naudoja DNR sintezei, nervų ir kraujo ląstelių gamybai, jis aprūpina organizmą deguonimi. O jei organizmui trūksta deguonies, nuolat jausi nuovargį, kad ir kiek valandų miegosi.

Jaunos merginos istorija: nekaltybę praradau du kartus

Jei pameni, visai neseniai rašėme apie 21 metų Laurą, kuriai buvo nustatytas Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sindromas arba kitaip - itin reta makšties patologija, kuomet makštis tiesiog nesusiformuoja.

Masažistas iš Egipto atskleidė, kokias klaidas darome kovodamos su celiulitu

Pasirodę pirmieji saulės spinduliai visoms moterims kasmet primena – atėjo laikas ruoštis suknelių ir sijonų sezonui! Vis dėlto, pasiruošimas gali ir nebūti toks džiuginantis kaip už lango šviečianti saulė.

Natūralios arbatos, kurios skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo

Lieknėti gurkšnojant gardžią arbatą būtų puiku! Panašiai kaip lieknėti gulint ant sofos ir žiūrint televizorių. Tik kyla logiškas klausimas: ar tai įmanoma?

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.

Seksas per mėnesines - kodėl verta tai išbandyti kiekvienai (2)

Kuomet COSMO skaitytojų klausėmė, ką jos mano apie seksą „tomis dienomis“, net 54% merginų anoniminėje apklausoje tarė TAIP! Ir skubame nuraminta tas, kurios nė karto to nebandė: kraujai upeliais tikrai nebėga, tad jei pergyveni būtent dėl to – tikrai neverta.

Liga, kuri įtraukia vis daugiau merginų: kai valgymo sutrikimai pasiglemžia gyvenimą

Jos jaučiasi išskirtinės. Vadina viena kita “Anomis” (plg., “anoreksija”). Susitikusios savo slaptose interneto svetainėse diskutuoja, kaip išgyventi dieną su šimtu kalorijų, kaip paruošti varškėčius be miltų bei kiaušinių ir apgauti gydytojus.

Mirtina kova su kalorijomis: niekas neįsivaizduoja, kokia buvau laiminga sverdama 35 kilogramus

Pasaulį jau kelis dešimtmečius krečia lieknumo karštinė. Neatsilaikėme prieš ją ir mes. Nors negailestinga kova su kalorijomis kartais baigiasi mirtimi.