7 itin efektyvūs prietaisai mankštai, kuriems rasi vietos ir mažiausiuose namuose

© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Jeigu nori tobulinti kūną, tačiau lauke bėgioti per šaltą, o treniruočių grafiką mieste suderinti sunku, išbandyk sportą namuose. Yra daugybė mažučių treniruoklių, kurie padės pasiekti trokštamų rezultatų, be to, sutaupysi ne tik laiko kelionėms į sporto sales, bet ir neprireiks tiek išlaidų. Štai 7 prietaisai, kuriais gali treniruotis namuose.

1. SVARMENYS

Nedideli svarmenys puikiai tinka stiprinti krūtinės ir pečių raumenims. Jei nori universalesnių, įsigyk su specialiais dirželiais - galėsi juos tvirtinti ir prie kojų.

Jei mankštiniesi nedaug, pradėk nuo lengvesnių 1 kg svarelių, po kurio laiko svorį didink. Atmink, mankštai namuose moterims rekomenduojama nenaudoti sunkesnių nei 4 kg svarelių. Prieš sportuodama apšilimą daryk be svarelių, kad nepatirtum traumų, pirmiausia raumenis reikia apšildyti įvairiais tempimo pratimais.

Shutterstock nuotr.

2. ELASTINĖ JUOSTA

Naudodama elastinės juostos pasipriešinimo jėgą gali stiprinti visas raumenų grupes. Ji ypač tinka tvirtinti apatinei kūno daliai.

Adobe Stock nuotr.

3. SKERSINIS

Jei yra galimybė, gali namuose įtaisyti skersinį - tai beveik nepastebimas treniruoklis. Jis padės sutvirtinti rankas, stiprinti nugarą ir tiesinti stuburą. Labai svarbu išsirinkti kokybišką skersinį ir tinkamai jį pritvirtinti, priešingu atveju sportuodama gali nukristi ir rimtai susižaloti.

Adobe Stock nuotr.

4. ŠOKDYNĖ

Šokdynei užtenka ir mažiausio kampelio stalčiuje, tik klausimas. Išsirink namų erdvę, kur nerizikuotum užkabinti mažų daiktelių. Kad šokdynė garsiai nesitrankytų į grindis, gali pasitiesti sportinį kilimėlį. Šis kompaktiškas prietaisėlis yra idealus pasirinkimas kardio treniruotėms.

Shutterstock nuotr.

5. VOLELIS

Sportinis volelis (ratelis su rankenomis) skirtas stiprinti visą kūną. Nors šis prietaisas ir mažas, juo mankštindamasi išliesi ne vieną prakaitą. Stumdant volelį ant grindų pirmyn ir atgal stiprėja torsas, pilvo raumenynas, krūtinė.

Adobe Stock nuotr.

6. LANKAS

Sukdama lanką efektyviai stiprinsi pilvo ir nugaros raumenyną, dailinsi taliją. Jei namuose mažai vietos, įsigyk iš dalių sujungiamą lanką, išardytą galėsi laikyti kad ir lentynėlėje, o prireikus dalis greitai sujungsi. Jei įsigysi grublėtą ar masažinį lanką, sukdamasis jis spaus tam tikras kūno vietas ir spartins kraujotaką, masažuos.

Shutterstock nuotr.

7. FUNKCINIS TRENIRUOKLIS

Tai diržų su kilpomis sistema, kuria naudodamasi gali atlikti galybę skirtingų pratimų, stiprinančių visus kūno raumenis. Treniruočių metu dirbama su savo kūno svoriu ir pusiausvyra. Treniruoklis yra universalus, nes jo diržai reguliuojami - pritaikomi kiekvieno ūgiui. Kad galėtum mankštintis funkciniu treniruokliu, reikėtų turėti, kur jį pakabinti. Paprastai vienas jo galas prispaudžiamas durimis prie staktos, taip pat gali treniruoklį tvirtinti prie laiptų viršaus ar kito aukščiau esančio taško.

Shutterstock nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją