7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Taigi prieš tavo akis - 7 pratimai, kuriuos turėtum daryti po 20 pakartojimų. Gali daugiau? Pirmyn! Rezultatai nuo to bus tik geresni. Sportuok bent 3 kartus per savaitę ir jau po mėnesio pamatysi rezultatus - kūnas bus sustiprėjęs, stangresnis. Šis treniruotės planas mūsų jau senai pamėgtas dėl kelių priežasčių: visų pirma, nereikia jokių papildomų priemonių (svarelių, kilimėlių ir t.t.), antra - pratimai paprasti ir aiškiai suprantami, tad sunku tikrai nebus.

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų
© Cosmopolitan montažas / Shuterstock nuotr.

Pirmas ir antras pratimas skirti užpakaliuko formavimui. Atlikdama kojų pakėlimus nepersistenk - kelk koją atgalios tiek, kiek pajėgi, nesistengdama „pratampyti“ raumenų. Kad būtų daugiau efektyvumo, iškėlus koją viršutiniame taške gali ją šiek tiek užlaikyti, taip priversdama raumenis kaip reikiant padirbėti. Atlikdama pritūpimus atkreipk dėmesį į kojų padėtį - jos turėtų būti pražergtos maždaug pečių plotyje. Tūpdama išriesk užpakaliuką, tarsi sėstumeisi ant kėdės. Taip svoris tolygiau pasiskirstys ir nenukentės sąnariai.

Trečias, ketvirtas ir penktas pratimas yra bendrinio pobūdžio - treniruoja pilvo presą, rankas ir apskritai visą kūną. Jei daryti trečiuoju numeriu pažymėtus atsispaudimus tau per sunku, pasilengvink užduotį - į žemę remkis ne kojų pirštais, o keliais. Nepraleisk ketvirtojo pratimo, nes jis bene efektyviausias iš visų. Atrodo paprasta, bet tikrai kaip reikiant paprakaituosi! Na ir paskutinis iš šios trijulės - plankingas. Tau tereikia kuo ilgiau išsilaikyti tokioje padėtyje, kaip parodyta paveiksliuke. Jei iki šiol plankingo nepraktikavai, siūlome paskaityti, kaip per mėnesį laiko pasiekti puikius rezultatus (straipsnį rasi čia).

Šeštas pratimas bus tarsi lengvas atokvėpis - įtūpstai sustiprins ne tik kojas, bet ir užpakaliuką. Treniruotę užbaik standartiniais atsilenkimais. O jei turi jėgų, pakartok viską iš naujo!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.

Ginekologė įspėja: dėl šių priežasčių intymios infekcijos gali atsinaujinti (1)

Gyvenime yra dalykų, kuriuos darome per daug nesusimąstydamos. Pavyzdžiui, renkamės apatines kelnaites rytais. Tai toks natūralus veiksmas, kad greičiausiai net negalėtum pasakyti, kokios spalvos kelnaites šiandien mūvi. Tiesa?

Kokie požymiai išduoda, kad tavo organizmui trūksta vitamino B12

Skirtingai nuo vitamino D, kurį gali pagaminti mūsų organizmas, B12 į organizmą gali patekti tik per išorinius šaltinius. B12 yra svarbi maistinė medžiaga, kurią organizmas naudoja DNR sintezei, nervų ir kraujo ląstelių gamybai, jis aprūpina organizmą deguonimi. O jei organizmui trūksta deguonies, nuolat jausi nuovargį, kad ir kiek valandų miegosi.

Jaunos merginos istorija: nekaltybę praradau du kartus

Jei pameni, visai neseniai rašėme apie 21 metų Laurą, kuriai buvo nustatytas Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sindromas arba kitaip - itin reta makšties patologija, kuomet makštis tiesiog nesusiformuoja.

Masažistas iš Egipto atskleidė, kokias klaidas darome kovodamos su celiulitu

Pasirodę pirmieji saulės spinduliai visoms moterims kasmet primena – atėjo laikas ruoštis suknelių ir sijonų sezonui! Vis dėlto, pasiruošimas gali ir nebūti toks džiuginantis kaip už lango šviečianti saulė.

Natūralios arbatos, kurios skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo

Lieknėti gurkšnojant gardžią arbatą būtų puiku! Panašiai kaip lieknėti gulint ant sofos ir žiūrint televizorių. Tik kyla logiškas klausimas: ar tai įmanoma?

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.

Seksas per mėnesines - kodėl verta tai išbandyti kiekvienai (2)

Kuomet COSMO skaitytojų klausėmė, ką jos mano apie seksą „tomis dienomis“, net 54% merginų anoniminėje apklausoje tarė TAIP! Ir skubame nuraminta tas, kurios nė karto to nebandė: kraujai upeliais tikrai nebėga, tad jei pergyveni būtent dėl to – tikrai neverta.

Liga, kuri įtraukia vis daugiau merginų: kai valgymo sutrikimai pasiglemžia gyvenimą

Jos jaučiasi išskirtinės. Vadina viena kita “Anomis” (plg., “anoreksija”). Susitikusios savo slaptose interneto svetainėse diskutuoja, kaip išgyventi dieną su šimtu kalorijų, kaip paruošti varškėčius be miltų bei kiaušinių ir apgauti gydytojus.

Mirtina kova su kalorijomis: niekas neįsivaizduoja, kokia buvau laiminga sverdama 35 kilogramus

Pasaulį jau kelis dešimtmečius krečia lieknumo karštinė. Neatsilaikėme prieš ją ir mes. Nors negailestinga kova su kalorijomis kartais baigiasi mirtimi.