5 efektyvūs būdai imunitetui stiprinti

© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Citrina, imbieras, česnakas, šaltas dušas – visiems gerai žinomos imuniteto stiprinimo priemonės šaltuoju metų laiku. Tačiau jei imunitetas gerokai nusilpęs ir ligos neapleidžia, reikia ieškoti efektyvesnių būdų, kaip stiprinti organizmą.

Cinamonas

Šis gerai žinomas prieskonis ne tik skanus, bet ir turi labai daug organizmą stiprinančių savybių. Cinamone gausu antioksidantų bei jis pasižymi prieuždegiminėmis savybėmis – cinamono eteriniai aliejai padeda naikinti bakterijas ir virusus, gerina virškinimo sistemą, reguliuoja insulino išsiskyrimą, gali net sumažinti širdies ligų riziką. Žiemos metu rekomenduojama valgyti medų su cinamonu, jo taip pat galima berti į arbatą ar kavą – ne tik skanu ir kvapnu, bet ir naudinga.

Ciberžolė

Nors ciberžolę daug kas žino kaip kario gamybai naudojamą prieskonį, pasirodo ji gali būti vadinama natūraliu antibiotiku. Ciberžolė kovoja su bakterijomis, virusais ir net gi vėžinėmis ląstelėmis. Žiemą dažnai naudodami šį prieskonį sustiprinsite imunitetą. Jį galima naudoti troškiniams, siurboms, dėti į sveikatos kokteilius ar net ištirpinti šaukštelį ciberžolės miltelių šiltame vandenyje ir jį išgerti.

Vitaminas D ir soliariumai

Visi žino vitamino C naudą, siekiant apsisaugoti nuo peršalimo ligų. Tačiau pastaruoju metu vis dažniau kalbama, kad imunitetui ne ką mažiau svarbus yra ir Vitaminas D, kuris atsakingas ne tik už imuniteto stiprinimą, bet ir kitas organizmui svarbias funkcijas. Viename Masačiūsetso pagrindinės ligoninės atliktame tyrime, kuriame dalyvavo 19000 žmonių, buvo įrodyta, kad tie asmenys, kurie turėjo vitamino D trūkumą, daug dažniau sirgo peršalimo ir infekcinėmis ligomis. Žinoma, šaltuoju metų laiku papildyti vitamino D atsargas yra sudėtinga, tačiau kitas Kanados mokslininkų neseniai atliktas tyrimas parodė, kad vitamino D atsargas galima greitai padidinti apsilankius soliariume. Tad žiemos metu reguliarus, bet saikingas apsilankymas soliariume gali gerokai sustiprinti imunitetą ir pagerinti jūsų savijautą.

Patalpų drėgmė

Svarbią organizmo apsauginę funkciją atlieka nosies ir burnos gleivinė, neleisdama virusams patekti giliau į organizmą. Prasidėjus šildymo sezonui patalpų oras itin išsausėja, išdžiovindamas ir burnos bei nosies gleivinę – taip organizmo apsauga susilpnėja ir virusai daug lengviau patenka į organizmą. Patalpų drėgmė turėtų būti apie 60 proc., o žiemos metu patalpose dažniausiai ji siekia vos 20 proc. Todėl labai svarbu šaltuoju metų laiku drėkinti ir reguliariai vėdinti patalpas.

Poilsis ir miegas

Taip – nepakankamas miegas gali labai silpninti organizmo imuninę sistemą. Tyrimai rodo, kad gerai pailsėję ir per parą 7-9 valandas miegantys asmenys turi daug stipresnį imunitetą ir yra atsparesni ligoms. Miego trūkumas organizme didina streso hormono lygį ir net gali sukelti uždegimus.

Be visų paminėtų organizmo imuninės sistemos stiprinimo būdų labai svarbu ir tinkama, gausi vaisiais ir daržovėmis mityba, fizinis aktyvumas, buvimas gryname ore. O pakankamas miegas, saikingas apsilankymas soliariume ar žiupsnelis cinamono tik sustiprins jūsų organizmo atsparumą žiemos metu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

5 atvejai, kai tave išgelbės įklotai

Be abejo, tu sprendi, naudoti tau kasdienius įklotus ar ne. Jokių griežtų nurodymų šiuo atžvilgiu nėra. Tačiau šiam patogiam išradimui būdinga nemenkų pranašumų. Štai penkios svarios priežastys rinktis kasdienius įklotus šiltuoju metų laiku.

Ginekologė įspėja: dėl šių priežasčių intymios infekcijos gali atsinaujinti

Gyvenime yra dalykų, kuriuos darome per daug nesusimąstydamos. Pavyzdžiui, renkamės apatines kelnaites rytais. Tai toks natūralus veiksmas, kad greičiausiai net negalėtum pasakyti, kokios spalvos kelnaites šiandien mūvi. Tiesa?

Kokie požymiai išduoda, kad tavo organizmui trūksta vitamino B12

Skirtingai nuo vitamino D, kurį gali pagaminti mūsų organizmas, B12 į organizmą gali patekti tik per išorinius šaltinius. B12 yra svarbi maistinė medžiaga, kurią organizmas naudoja DNR sintezei, nervų ir kraujo ląstelių gamybai, jis aprūpina organizmą deguonimi. O jei organizmui trūksta deguonies, nuolat jausi nuovargį, kad ir kiek valandų miegosi.

Jaunos merginos istorija: nekaltybę praradau du kartus

Jei pameni, visai neseniai rašėme apie 21 metų Laurą, kuriai buvo nustatytas Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sindromas arba kitaip - itin reta makšties patologija, kuomet makštis tiesiog nesusiformuoja.

Masažistas iš Egipto atskleidė, kokias klaidas darome kovodamos su celiulitu

Pasirodę pirmieji saulės spinduliai visoms moterims kasmet primena – atėjo laikas ruoštis suknelių ir sijonų sezonui! Vis dėlto, pasiruošimas gali ir nebūti toks džiuginantis kaip už lango šviečianti saulė.

Natūralios arbatos, kurios skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo

Lieknėti gurkšnojant gardžią arbatą būtų puiku! Panašiai kaip lieknėti gulint ant sofos ir žiūrint televizorių. Tik kyla logiškas klausimas: ar tai įmanoma?

7 efektyviausi pratimai norinčioms dailesnių kūno linijų

Jei esi iš tų merginų, kurioms kantrybės sporto salėje užtenka tik 20 minučių, tuomet mūsų paruošti sporto pratimai tau tikrai tiks ir patiks. O ir į sporto salę eiti nereikės - pratimus galėsi atlikti namuose.

Seksas per mėnesines - kodėl verta tai išbandyti kiekvienai (2)

Kuomet COSMO skaitytojų klausėmė, ką jos mano apie seksą „tomis dienomis“, net 54% merginų anoniminėje apklausoje tarė TAIP! Ir skubame nuraminta tas, kurios nė karto to nebandė: kraujai upeliais tikrai nebėga, tad jei pergyveni būtent dėl to – tikrai neverta.

Liga, kuri įtraukia vis daugiau merginų: kai valgymo sutrikimai pasiglemžia gyvenimą

Jos jaučiasi išskirtinės. Vadina viena kita “Anomis” (plg., “anoreksija”). Susitikusios savo slaptose interneto svetainėse diskutuoja, kaip išgyventi dieną su šimtu kalorijų, kaip paruošti varškėčius be miltų bei kiaušinių ir apgauti gydytojus.

Mirtina kova su kalorijomis: niekas neįsivaizduoja, kokia buvau laiminga sverdama 35 kilogramus

Pasaulį jau kelis dešimtmečius krečia lieknumo karštinė. Neatsilaikėme prieš ją ir mes. Nors negailestinga kova su kalorijomis kartais baigiasi mirtimi.