Reklama

10 patikrintų gudrybių, kad tavo kojos būtų sveikos ir gražios

Artėjantys šilti orai verčia daugiau dėmesio skirti savo išvaizdai ir kūno linijoms. Jei žiemą viską, ko norime, kad kiti nematytų, puikiai maskavo stori megztiniai ir ilgi paltai, vasarą paplūdimyje visi trūkumai bus puikiai pastebimi. Viena opiausių kūno vietų moterims – kojos.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Visos norime lygių, sveikų ir gražių kojų, tačiau, kad pasiektume tokį rezultatą, reikia sunkiai dirbti bei žinoti keletą gudrybių. Kokios jos?

VONIOS PROCEDŪROS. Nepamirškite bent keletą kartų per savaitę pasimėgauti ilgomis vonios procedūromis (tai nerekomenduojama tik tiems žmonėms, kurių oda itin linkusi sausėti). Vandens procedūros ne tik pašalins nuovargį, bet ir pagerins odos būklę.

15 minučių palaikiusios kojas šiltoje vonioje su keliais lašais arbatmedžio aliejaus, mentolio ar levandos, iškart pajusite palengvėjimą ir atsipalaidavimą, sumažės pėdų patinimas. Kai kojos sušils, pasidarbuokite su pemza ar šveitikliu. Norint pašalinti įsisenėjusias nuospaudas, galima naudoti ir natūralius šveitiklius, pavyzdžiui, kavos tirščius, sumaišytus su ruduoju cukrumi.

KOJŲ DRĖKINIMAS. Taip pat svarbu kojas (kaip ir visą kitą kūną) kasdien drėkinti. Tiesiog būtina kiekvieną kartą po dušo jas ištepti drėkinamuoju kremu. Kitu atveju, kojos atrodys išsausėjusios, nepatrauklios. Dermatologai teigia, kad jei kasdien nenaudosite drėkinamųjų priemonių kojoms – ant jų daug greičiau atsiras senėjimo požymių.

ŠVEITIMAS. Tai būtina kiekvienos savaitės vonios procedūra. Atsiminkite – šveisti reikia ne tik pėdas, tačiau visą kūną. Negyvųjų ląstelių pašalinimas kojas pavers lygesnėmis, labiau švytinčiomis. Tai itin aktualu vasarą, kai daug deginamės. Prieš saulės vonias reikia pasirūpinti, kad oda būtų lygi ir švari. Kitu atveju, džiaugsitės ne gražiu įdegiu, o turėsite bėdų dėl dėmėtos odos.

DEPILIACIJA. Ši ne itin maloni procedūra mus, moteris, lydi visus metus. Pašalinti kojų plaukus – tiesiog būtina. Šiais laikais joks vyras nepasakys, kad jam seksuali ir patraukli ta moteris, kurios kojos apaugusios kelių centimetrų ilgio „kailiuku“. Jeigu po depiliacijos atsiranda spuogelių, tai ženklas, kad įauga plaukeliai po oda. Tą sustabdyti ar bent sumažinti galima po depiliacijos kūną nušveičiant šveitikliu ir intensyviai drėkinant.

Taip pat, kalbant apie plaukelių šalinimą, atsiminkite – vienkartiniai skustuvėliai žaloja odą ir jų efektas labai trumpas, todėl rinkitės įvairias depiliacijos priemones.

DAILUS PEDIKIŪRAS. Kojų nagai – vasarinė moterų vizitinė kortelė, į juos pirmiausia krypsta žvilgsnis. Ir čia reikia pasidarbuoti ne mažiau nei su manikiūru – juk šios vasaros mados tendencija – itin atviros basutės. Nagų grožiui labai naudingos vonelės su įvairiais eteriniais aliejais – tokios procedūros sutvirtina nagus ir minkština odelę aplink juos, be to, tokia procedūra padeda išvengti šerpetojimų.

Po vandens procedūrų pakirpkite nagus, dilde juos padailinkite, jei reikia, ir pereikite prie paskutinio etapo – lako pasirinkimo. Rinkitės tokią spalvą, kuri labiausiai dera prie jūsų turimų drabužių stiliaus ir avalynės. Atsiminkite – geriau nelakuoti, bet tvarkingi nagai, o ne atsilupęs ar nutrupėjęs nagų lakas.

JOKIO CELIULITO. Jei manote, kad svarbiausias gražių kojų kriterijus – jų ilgis ar apimtys, labai klystate. Jei oda lygi, stangri ir be celiulito duobučių – jūs pasitikėdama savimi galėsite jas demonstruoti paplūdimyje.

Celiulitas – viena skaudžiausių grožio problemų, sugadinanti visą kojų žavesį. Šiuo atveju net ir ūgis mažai kuo gelbėja. Jei norite lygių, dailių kojų, pirmiausia pasirūpinkite tinkama mityba ir atsisakykite gazuotų gėrimų. Būtina ir reguliari mankšta ar treniruotės sporto klube (tam tinka absoliučiai viskas: joga, dviračiai, bėgimas, plaukimas, aerobika ir t.t.). Taip pat svarbu kasdien vartoti kuo daugiau skysčių. Jei situacija tokia, kad tik šių priemonių neužteks, kojas tepkite specialiais kremais, skirtais mažinti celiulitui.

IŠRYŠKĖJUSIŲ VENŲ GYDYMAS. Išryškėjęs kapiliarų tinklas, kuris ryškiai matosi, verčia sunerimti ir pagalvoti apie ligas bei kojų operaciją. Statistikos duomenimis, Lietuvoje ištinusiomis, pavargusiomis kojomis savo šeimos gydytojui skundžiasi kas ketvirta moteris, o dažniausia to priežastis vis dėlto yra liga – lėtinis venų nepakankamumas.

Kaip sau padėti, kad kojos būtų ir sveikos, ir gražios? Venų ligų profilaktikai gydytojai pirmiausia rekomenduoja vietinio poveikio tepalus. Šie vaistai tonizuoja veninę ir limfinę sistemą, pagerina audinių skysčio drenažą, greitina mikrocirkuliaciją bei teigiamai veikia audinių mitybą.

Taip galite pagerinti savo kojų būklę ir išvengti operacijos. Tokio tipo tepalai gerina kojų veninę kraujotaką, sumažina tinimą, sunkumą, skausmą, be to, padeda apsisaugoti nuo pavojingų komplikacijų.

GRAŽUS ĮDEGIS. Vasarą didelis kiekvienos moters grožio trūkumas – išbalusių, primenančių sunkaus ligonio, kojų efektas. Nuogų kojų sezonas grėsmingai artinasi, todėl pats metas apie tai pagalvoti. Galite kelis kartus apsilankyti soliariume, kad oda pasiruoštų artėjančiai saulės dozei. Taip pat – naudoti įvairiausius dirbtinį įdegio efektą sukuriančius kremus. Aišku, viską darykite saikingai.

SPORTAS. Gražus kūnas be fizinio aktyvumo – svajonė, kuri niekada neišsipildys (tik nedaugelis apdovanoti tokiais genais, kad galėtų nieko nedaryti). Per savaitę bent du–tris kartus apsilankykite sporto klube arba, jei tam neturite laiko, mankštinkitės namuose.

Jaunos mamos padejuos, kad nėra laiko net ir tam. Tuomet kasdien kuo daugiau vaikščiokite ar bėgiokite. Bet koks fizinis aktyvumas bus labai naudingas viso jūsų kūno grožiui.

Kokie pratimai tinka kojoms, kad jos būtų stangrios, lygios ir be „želė“ efekto? Darykite gilius įtūpstus, pritupimus, minkite dviratį ir bėgiokite.

MASAŽAS. Ši profilaktinė priemonė nuo celiulito daugeliui moterų labai patinka. Celiulitą mažinantis masažas nebus švelnus, tačiau jo poveikis – tikrai pasimatys po maždaug 10-ies procedūrų. Tik specialisto rankos gali odą taip išmasažuoti ir taip suaktyvinti kraujotaką, kad odos nelygumui pamažu sumažėtų.

Užsakymo nr.: PT_74639454

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Apie vitaminą D - iš dietologės lūpų (1)

Niekada nebūtume pagalvoję, koks svarbus organizmui vitaminas D. Apie jį kalbamės su Nacionalinio vėžio instituto Konsultacijų poliklinikos dietologe Dovile Urbonavičiūte.

14 mitų apie dantų priežiūrą, kuriais tiki daugelis

Kiekviena moteris svajoja apie baltus, lygius, gražius dantis ir nuostabią šypseną. Deja, realybėje susiduriame su vienomis ar kitomis odontologinėmis bėdomis. Kai kurios – skuba pas šios srities profesionalus, o štai kitos pasikliauna draugių patarimais ar rasta nepatikima informacija.

10 patikrintų gudrybių, kad tavo kojos būtų sveikos ir gražios

Artėjantys šilti orai verčia daugiau dėmesio skirti savo išvaizdai ir kūno linijoms. Jei žiemą viską, ko norime, kad kiti nematytų, puikiai maskavo stori megztiniai ir ilgi paltai, vasarą paplūdimyje visi trūkumai bus puikiai pastebimi. Viena opiausių kūno vietų moterims – kojos.