Mada, skatinanti galvoti ir apie save, ir apie pasaulį

 (1)
"Babe Universe" - naujas atsakingos mados prekių ženklas, kviečiantis moteris susivienyti kovai už ekologiją, meilę sau, planetai ir bekompromisį žaismingą moteriškumo šlovinimą.
© Gamintojo archyvas

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

"Babe Universe" įkūrėja Elžbieta Ananda pasakoja, kad prekių ženklą įkvėpusios moterys nori ne tik gražiai atrodyti, bet ir gerai jaustis, žinodamos, kad savo pasirinkimu prisideda prie pasaulio puoselėjimo. Jos stilingos, išsilavinusios, kūrybiškos ir stiprios asmenybės, gražios tiek išore, tiek vidumi. Nepakanka vien gerai atrodančių daiktų ar plastmasinių vertybių – jos ieško prasmės, tikro jausmo, tikros laimės, nebijo būti netobulos, eina meilės sau ir tobulėjimo keliu. Visos turi misiją, renkasi tvarią madą ir savaip daro pasaulį gražesnį.

Tvari mada nuo paprastos, paremtos vartotojiškumo skatinimu, skiriasi tuo, kad yra atsakinga, gera ir vartotojui, ir aplinkai. Toms, kurios svarsto, kaip padaryti savo spintą šiek tiek draugiškesne aplinkai, geras sprendimas yra pirkti iš second handų ar rinktis vietinius dizainerius bei etiškus prekių ženklus. Viskas prasideda nuo mažų dalykų, o kai jie susideda į visumą, maži pasirinkimai tampa labai svarbūs.

J. Tarvydaitės nuotr.

"Babe Universe" - žingsnelis gražaus pasaulio link

Marškinėliai gaminami Jungtinės Karalystės apdovanojimus pelniusios kompanijos užsakymu vėjo jėga varomame ir aplinkai draugiškame fabrikėlyje Indijoje. "Džiaugiamės, kad sunešiojus mūsų marškinėlius, juos bus galima atiduoti mums perdirbti", – tvarumo ir poveikio aplinkai svarbą pabrėžia E. Ananda. – Kai krimtau Tarptautinės Politikos mokslus Didžiojoje Britanijoje bei JAV, mano specializacija buvo moderni vergija bei moterų išnaudojimas Indijoje. Pažadėjau sau, kad bandysiu bent kaip nors joms pagelbėti. Bendradarbiaujame su viena Jungtinės Karalystės labdaros organizacija, kuri užsiima mergaičių išsilavinimu Indijoje. Be išsilavinimo šios mergaitės rizikuoja patekti į vergiją, labai anksti ištekėti už kartais keturgubai vyresnių vyrų arba priverstinai užsiimti prostitucija. Tikimės, kad mūsų indėlis bent kelių mergaičių gyvenimus pakeis į gera."

J. Tarvydaitės nuotr.

J. Tarvydaitės nuotr.

Drabužiai - ne vien saviraiška

Pasak prekių ženklo įkūrėjos, suvokiame tai ar ne, kiekviena drabužiais kalbame apie save: vertybes, dabartinę padėtį, pasirinkimus ir didžiausias svajones. Vienas dalykų, kuriuo tiki "Babe Universe" yra wear your personality idėja (netrukus pasirodys marškinėliai ir su tokiu užrašu).

"Norime, kad vilkėdamos mūsų marškinėlius moterys iškart pajustų: jos pasisako už meilę, toleranciją, vidinės ir išorinės harmonijos siekiamybę, už individualumą ir tikrumą. Tai meilė sau, kitiems ir pasauliui. "Babe Universe" kompanija yra rimtas, socialiai atsakingas verslas, o ne vienadienis projektas. Su partnere, kūrybos direktore bei mados fotografe Jogaile Tarvydaite, norime įrodyti, kad jaunos merginos gali sukurti ir plėtoti sėkmingą tarptautinį verslą, darydamos gera ir aplinkai. Visos #girlboss ir jaunų moterų verslo idėjos mums labai artimos. Smagu, kad dar prieš paleisdamos internetinę parduotuvę, jau gavome užsakymų iš įvairų pasaulio šalių, nuo JAV, Pietų Afrikos Respublikos iki Olandijos", – apie "Babe Universe" pirmuosius žingsnius pasakoja E. Ananda.

J. Tarvydaitės nuotr.

Grafiniai marškinėliai – sezono topas

"Babe Universe" marškinėliai yra boyfriend stiliaus, jie lengvai krinta, leidžia moteriai jaustis ir seksualiai, ir patogiai. Grafiniai marškinėliai šiandien yra mados aukštumose, jų derinimo variacijos neišsemiamos. "Asmeninis mūsų komandos favoritas – prigludę aukštinto liemens mom ar boyfriend tipo džinsai derinami su mūsų marškinėliais ir neįpareigojančiu, bet skoningu nude makiažu", – sako Elžbieta. Rudenį grafiniai marškinėliai gali būti dėvimi po švarkeliu, jaukiu kardiganu ar storesnio audinio suknele su petnešėlėmis. Derinių galimybės priklauso tik nuo tavo vaizduotės.

J. Tarvydaitės nuotr.

J. Tarvydaitės nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įvaizdis

Klaipėdoje prasidėjo grožio, mados ir stiliaus paroda (video)

Klaipėdoje jau prasidėjo tris dienas vyksianti grožio, mados ir stiliaus parodos "Grožis 2017" ir "Stiliuz 2017". Šiemet pačių įvairiausių sričių specialistai ras dar daugiau įvairių mokymų ir seminarų.

Šio sezono TOP: stilingų ir šiltų parkų tendencija (2)

Artėjant šalčiausiam metų laikui drabužių parduotuvės siūlo įvairiausių modelių striukes, tad labai sunku apsispręsti, kokio stiliaus kasdienį drabužį pasirinkti. Šį sezoną žinomi dizaineriai siūlo ne tik puošnius klasikinius paltus, bet ir laisvalaikio stiliaus pūkines striukes. Ryškiaspalvės, dygsniuotos, trumpos pūkinės arba ilgos sportinės – šią žiemą patinkančią striukę sau ras kiekviena.