Kaip realybėje atrodo pigioji Victorios Beckham drabužių linija

 (4)
Vos kartu su garsia kompanija "Estee Lauder" išleidusi savo pirmąją dekoratyvinės kosmetikos liniją, Victoria Beckham kaipmat pranešė apie dar vieną bendradarbiavimą. Kartu su JAV mažmeninės prekybos tinklu "Target" ji gerbėjoms pasiūlė savo kurtų drabužių prieinamomis kainomis.
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Dizainerė Victoria Beckham turi 2 drabužių linijas - "Victoria Beckham" ir "Victoria, Victoria Beckham". Pirmoji yra brangesnė, čia prekių kainos svyruoja apie 310 - 3200 eurų, antrojoje kiek mažesnės kainos, nuo 220 iki 1000 eurų.

Vis dėlto tokios kainos įkandamos mažai kam. Prieš kurį laiką pasklido informacija, jog Victorios ženklo pardavimai gerokai smuktelėjo, nes išpūstos kainos atbaido daugelį pirkėjų. Norėdama sustiprinti savo prekių ženklo pardavimus, V. Beckham sutiko bendradarbiauti su tinklu "Target". Specialiai jam sukūrė žemiškomis kainomis įvertintą pavasario kolekciją. Linijos "Victoria Beckham for Target" moteriškų drabužių kainos svyruoja tarp 20 ir 70 dolerių.

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on Mar 15, 2017 at 4:12pm PDT

A post shared by Jessica (@jbabyphat) on Apr 12, 2017 at 6:22am PDT

A post shared by Jessica (@jbabyphat) on Apr 12, 2017 at 6:16am PDT

A post shared by Jessica (@jbabyphat) on Apr 12, 2017 at 6:17am PDT

A post shared by Stephanie (@dotsandhoney) on Apr 10, 2017 at 9:22pm PDT

Balandžio pradžioje Victoria surengė naujos savo linijos "Victoria Beckham for Target" vakarėlį. Į pristatymą susirinko stilingiausios pramogų pasaulio garsenybės: Jessica Alba , Zoe Saldana, Naomie Harris, Kate Mara, Camilla Belle ir kitos. Žinoma, visos kviestinės viešnios pasipuošė būtent šios drabužių linijos apdarais.

Vida Press nuotr.

Vida Press nuotr.

Vida Press nuotr.

Vida Press nuotr.

Vida Press nuotr.

Greičiausiai niekas nesitikėjo, kad pigesnė V. Beckham drabužių linija sulauks tokio pirkėjų susidomėjimo. Pasitarusi su "Target", Victoria moterims pasiūlė ne tik įprastus, bet ir didesnius drabužių modelius. Atrodo, sprendimas buvo sėkmingas - naujoji kolekcija išgraibstyta vos per kelias dienas. Šiandien internete jau nepavyks įsigyti nei dailaus rožinio "VBxTarget" ansamblio, nei bitutėmis margintų marškinių, teks laukti prekių papildymo.

A post shared by Denise Genova (@coloristta) on Apr 12, 2017 at 6:10pm PDT

A post shared by KELLY SAKS (@kellysaks) on Apr 14, 2017 at 5:43am PDT

Vis dėlto po tokios sėkmės vandenys susidrumstė. Pasirodė ne vienas neigiamas internetu prekes įsigijusių klientų atsiliepimas. Labiausiai kritikuojami nekokybiški V. Beckham drabužių audiniai ir pasiuvimas. Komentatorė teigė, kad jei ne vardinė etiketė, nė neatskirtum, ar tai garsios dizainerės, ar eilinės pigios parduotuvės daiktas. Beje, ant "VBxTarget" drabužių etikečių visu grožiu šviečia užrašas made in China.

KAIP DRABUŽIAI ATRODO REALYBĖJE?

A post shared by Shannon H (@shan_hernan) on Apr 13, 2017 at 9:19am PDT

A post shared by SL Dezign (@sl_dezign) on Apr 11, 2017 at 11:00am PDT

A post shared by deet (@arditaj) on Apr 9, 2017 at 4:07pm PDT

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įvaizdis

Madingiausi maudymosi kostiumėliai, kuriuos vyrai vadina košmaru (28)

Akivaizdu, kad maudymosi kostiumėlių tendencijose šią vasarą vyrauja praėjusių dešimtmečių mada. Vienas įkvėpimo šaltinis - 9-asis dešimtmetis, kitas - retro laikotarpis. Mums tendencijos yra tarsi garantija, kad įsigijusios madingą drabužį neprašausime, ypač jei tokį renkasi ir žvaigždės. Deja, kai kurios tendencijos prasilenkia su vyrų grožio suvokimu.

Ši suknelė kainuoja 2,5 tūkst. eurų, bet po vieno prisėdimo ją teks išmesti (14)

Prancūzų dizainerio Simono Porte Jacquemuso kurti drabužiai turi unikalų braižą - skulptūriški, dažnai dekonstruoti ir itin drąsūs. Kartais galbūt net per daug... bent jau pastaruoju metu išgarsėjusi skrybėlėtoji suknelė.

Žiedas, dėl kurio internetas kraustosi iš proto (8)

Šis žiedas ypatingo susidomėjimo sulaukė dar pavasarį, kai jo nuotraukos pamažu ėmė sklisti socialiniuose tinkluose. Vos per keletą dienų nuo patalpinimo "Pinterest" paveikslėlių erdvėje, jo populiarumas šoktelėjo milžiniškai. Tai ne šiaip papuošalas, šiandien tai gražiausias sužadėtuvių žiedas.

Savaitės stiliaus nesėkmės: kodėl jos tai daro?? (5)

Praūžus svarbesniam renginiui, kaipmat pasipila stilingiausių ir prasčiausiai atrodančių viešnių topai. O kai kurios žvaigždės, regis, pasmerktos mados dievų - joms beveik niekada nepavyksta pataikyti į stiliaus dešimtuką.