Reklama

Akių tušo istorija: nuo vaško tortų Paryžiaus aktorėms iki silikono stebuklų šiuolaikinėms moterims

 (1)
Akių makiažas tapo itin svarbiu akcentu daugeliui moterų visame pasaulyje. Mažos gudrybės gali lengvai pakeisti išvaizdą kardinaliai. Todėl moterys makiažą labai rimtai vertino visais laikais. Jų atkaklumas ieškant aukščiausios produktų kokybės ir lėmė kosmetikos gamybos progresą.
© Shutterstock nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Sunku net įsivaizduoti, kaip moterys gyveno be akių tušo, kuris šiandien yra vienas iš svarbiausių makiažo elementų.

XXI amžiuje akių tušą galima rasti kone kiekvienos moters rankinėje. Blakstienas moterys ryškindavo ir 4000 metų prieš mūsų erą. Tačiau apie akių tušą pasaulis pirmąkart išgirdo tik XIX amžiuje.

Oficialiai manoma, kad 1913 metais chemikas TL Williamsas pirmąjį pasaulyje tušą pagamino savo seseriai Mabel. Pagrindiniai amerikiečio ingredientai buvo anglies dulkės ir vazelinas. Šis makiažo stebuklas sulaukė didžiulio susidomėjimo tarp chemiko sesers draugių. Netrukus Williamsas pradėjo pardavinėti savo prekę.

Shutterstock nuotr.

Iki 1957 metų tušas atrodė keistos torto formos. Moterys turėjo sudrėkinti teptuką, pamirkyti į vazelininio tušo „tortą“ ir tepti blakstienas. Elenos Rubinstein išrasta tušo talpa, primenanti dabartinę, gerokai palengvino gyvenimą daugeliui moterų. Ir iškėlė akių tušą į populiarumo padanges.

Įvairūs patobulinimai ir naujos medžiagos, naudojamos tušų gamyboje, padarė didelę pažangą kosmetikos istorijoje. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad cheminės medžiagos, dedamos į tušą, gali būti pavojingos jūsų sveikatai, todėl turite būti labai atsargios, pasirinkdamos gaminius.

COSMO rekomenduoja naudoti natūralią ir laiko išbandytą kosmetiką bei makiažą – BOURJOIS kompanijos gaminius. Nuo 1863-ųjų BOURJOIS siūlo moterims dekoratyvinę kosmetiką, atskleidžiančią moters asmenybę.

Didžiųjų Paryžiaus teatrų rajone gimęs prekinis ženklas populiarus jau 150 metų. BOURJOIS krikštatėviu laikomas aktorius Josephas-Albertas Ponsinas, kuris savo namuose kūrė makiažo priemones ir kvepalus garsiausioms Paryžiaus aktorėms.

Shutterstock nuotr.

1868 metais J. A. Ponsinas perdavė savo veiklą Aleksandrui-Napoleon'ui Bourjois, kurio rankose kompanija ir suklestėjo, kosmetika pradėjo sparčiai plisti už teatro ribų.

Unikalų užrašą ant produktų „Kosmetikos prekių teatrui tiekėjas“ pakeitė pirmasis BOURJOIS reklaminis šūkis „Kosmetikos produktais moterų grožiui“.

1898 metais kosmetikos kompanija gamino daugiau kaip 700 kosmetikos priemonių. Tarp jų – ryžių pudrą, nagų laką, lūpų dažus, indiškas tabletes – šiuolaikinių blakstienų tušų pirmtakes, kvepalus, aromatizuotus paketėlius, skirtus įsidėti į šlepetes, dantų pastą, plaukų losjonus ir netgi vengrišką pomadą, skirtą džentelmenų ūsams modeliuoti.

Shutterstock nuotr.

1890 metais BOURJOIS sukūrė mažą ir labai praktišką makiažo priemonių rinkinį, kurį sudarė lūpų dažai, pudra ir blakstienų tušas. Kosmetikos kompanija nuo senų laikų siekia, kad moterų gyvenimas taptų kuo patogesnis ir gražesnis.

Praėjus 150 metų, prancūzų kosmetikos kompanijos tikslai ir misija nepasikeitė. BOURJOIS siekia išrasti moterims skirtus produktus, kuriančius grožį. Paryžietišką stilių padaryti prieinamu visoms moterims neapiplėšiant banko. Suteikti galimybę kiekvienai moteriai susikurti savo stilių ir išreikšti kūrybiškumą. Nes BOURJOIS myli moteris. Moteris, dievinančias stilių ir išskirtinumą.

Ar žinote, kad BOURJOIS asortimentą sudaro 400 spalvų, o 100 iš jų yra atnaujinamos kiekvienais metais! BOURJOIS turi net spalvų vystymo komandą, kuri analizuoja esamas spalvas, seka mados tendencijas, stebi spalvų kokybę.

Kaip moterims pasirinkti jai tinkamiausią produktą iš tokios milžiniškos pasiūlos? BOURJOIS kiekvieną sezoną išleidžia naują makiažo priemonių kolekciją. COSMO rekomenduoja išbandyti naujausius prancūzų kompanijos akių tušus, kurie šiuolaikinei moteriai padės sukurti kerintį žvilgsnį.

Pati karščiausia šių metų naujovė tušų pasaulyje – „Twist Up The Volume Ultra Black“. Tai tušas su išskirtiniu, dviejų padėčių besisukančiu šepetėliu, kuris su jūsų akimis daro tikrus stebuklus.

Gamintojo nuotr.

Pirma šepetėlio padėtis ilgina blakstienas, pasiekia net pačius trumpiausius plaukelius. Antra šepetėlio padėtis storina blakstienas, suteikia joms apimties. Jums tereikia pasukti šepetėlį ir mėgautis stebuklingomis blakstienomis.


Gamintojo nuotr.

Dar viena BOURJOIS naujovė yra tušas „Bourjois Mascara Volume 1 Seconde“. Unikalus šepetėlis atkartoja plaukų šepečio formą. Jis iššukuoja blakstienas ir suteikia joms maksimalios apimties. Šalia esantys tiesūs šereliai atskiria blakstienas.

Išskirtinė tušo tekstūra nesukietina blakstienų. Jojoba esteris ir bičių vaškas tušui suteikia apimties ne tik prie šaknų, bet visam ilgiui – iki pat galiukų.

COSMO taip pat rekomenduoja išbandyti naujausią kompanijos tušą „Bourjois Volume Glamour Push Up“, kuris ne tik suteikia blakstienoms išskirtinės apimties, bet ir pakelia jas. Dėl patogaus šepetėlio kruopščiai padengiamas kiekvienas plaukelis nuo šaknies iki galiuko.

Gamintojo nuotr.

Šiandien grožio pasaulyje kosmetikos kompanija taip pat pristato naują blakstienų tušą „Bourjois Volume Glamour“.

Viliojančias blakstienas sukurti padeda tušo formulė, praturtinta silikonu ir natūraliu vašku. Šepetėlis sukurtas taip, kad blakstienos padažomos ypač kruopščiai, nepasilieka jokių gumulėlių.

Gamintojo nuotr.

Blakstienų tušas „Bourjois Volume Glamour Ultra Black“ padės sukurti jums kerintį žvilgsnį! Šio tušo formulė praturtinta juodais mineraliniais pigmentais, vašku bei silikonu. Tai suteiks jūsų blakstienoms iki 50 procentų daugiau apimties.


Gamintojo nuotr.

Blakstienų tušas „Bourjois Volume Glamour Ultra Curl“ yra „riesta“ klasikinio „Volume Glamour“ tušo versija.

Kvapą gniaužiančios, maksimalai tankios bei riestos blakstienos suteiks jums dvigubai daugiau žavesio! Užtenka vos vieno potėpio, kad blakstienos taptų dvigubai tankesnės bei riestos. Išlenktas šepetėlis pakelia blakstienas nuo šaknų ir „įrėmina“ akis. Sudėtyje esančios lanksčios vaško bei silikono dalelės ne tik užriečia blakstienas, bet ir užtikrina ilgai išliekantį efektą.

Gamintojo nuotr.

Blakstienų tušas „Bourjois Volume Glamour Ultra Care“ sukurtas specialiai jautrioms akims.

Tankinamoji blakstienų tušo formulė padengia blakstienas nuo šaknų iki galiukų ir saugo jas nuo kenksmingo aplinkos poveikio: užterštumo, oro kondicionavimo. Praturtintas medvilnės bei migdolų aliejumi, kuris pasižymi regeneruojančiu bei atstatančiu poveikiu. Apvalios formos šepetėlis su ypač minkštais šereliais švelniai nudažo blakstienas, suteikdamas joms apimties.

Gamintojo nuotr.

BOURJOIS kuria ne tik naujus produktus. BOURJOIS kuria madą, istoriją. BOURJOIS kuria moterį.

Užsakymo nr.: PT_69322184

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją