3 būdai turėti gražesnę krūtinę

 (10)
Ak, tas moteriškas priekabumas... Reta iš mūsų atsistojusi prieš veidrodį nusišypso ir džiaugiasi tuo, ką mato. Tai klubai per platūs, tai gelbėjimosi ratas ant liemens vis labiau ryškėja... Ką gi, lašinukus įveikti galime sureguliavusios mitybą, o ką daryti, jei pamilti savo kūną trukdo nepakankamai daili krūtinė?
© Fotolia nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Praverti plastikos chirurgo durų tikrai nerekomenduosime, užtai patarsime, kaip natūraliais būdais bent šiek tiek pakoreguoti krūtinės formą! Pagrindiniai žingsniai – vos trys: masažas, kontrastinis dušas ir 10 minučių pratimams kiekvieną dieną!

Pirmas žingsnis – masažas!

Nesvarbu, ar tavo krūtinė jau prarado savo formą, ar dar tik ketini užbėgti įvykiams už akių ir nori imtis prevencinių priemonių – masažas bet kuriuo atveju tiesiog būtinas. Vienas iš patikimiausių ir tuo pačiu maloniausių variantų – sūkurinis vandens masažas. Prausdamasi po dušu į krūtinę nukreipk vandens srovę ir lėtai suk ją vis didėjančiais ratais. Tokiu būdu pagerinsi kraujotaką ir raumenų tonusą. Būtų idealu, jei masažą darytum kiekvieną ar bent kas antrą dieną, po 5-10 minučių. Tik nepamiršk, kad per karštas vanduo kenkia odai! Po masažo krūtinės odą palepink drėkinamuoju kremu, kurį taip pat gali įtrinti masažuojamaisiais judesiais.

Antras žingsnis – kontrastinis dušas!

Tikrai ne kiekviena mergina pasiryš šiam išbandymui, bet jei nori dailios krūtinės – kontrastinį dušą rekomenduojame kaip vieną iš efektyviausių priemonių. Rytinių maudynių metu palįsk po šilta vandens srove, o tuomet apsiliek šaltu vandeniu. Tą patį pakartok bent kelis kartus. Temperatūrų kaita skatina raumenų susitraukinėjimą, taigi padeda palaikyti dailią krūtinės formą. Papildomas privalumas – išsibudinsi gerokai greičiau, nei įprastai!

Trečias žingsnis – sporto pratimai!

Deja, bet be sporto šiuo atveju neišsiversi. Gerai bent tai, kad per dieną pakaks vos 10 minučių keturiems paprastiems pratimams. Pripažink, tai tikrai nėra daug!

1. Atsigulk ant žemės išsitiesusi visu ūgiu, o rankas ištiesk į šalis ir pakelk porą centimetrų nuo žemės. Vienu metu kelk abi rankas į viršų, kol jos susiglaus priešais tave ir neskubėdama grįžk į pirminę poziciją, bet rankų nepasidėk ant žemės. Pratimą kartok 20-30 kartų.

2. Užimk tokią pačią poziciją kaip pirmajame pratime. Abi rankas tiesk atgalios sau už nugaros, šiek tiek sulenkdama jas per alkūnes, vėliau grįžk į pirminę poziciją. Pratimą kartok 15-20 kartų.

3. Atsitrauk per didelį žingsnį nuo palangės, ištiesk link jos rankas ir tvirtai atsiremk delnais. Kojomis tvirtai remkis į grindis ir bandyk atlikti prisispaudimus. Normalių prisispaudimų metu daug įtampos tenka pilvo raumenims, o tokioje pasvyroje pozoje daugiausiai dirbs rankų ir krūtinės raumenys. Pratimą kartok bent 10 kartų.

4. Išsitiesk ir į rankas paimk svarmenis (jei neturi, tiks ir paprasčiausi vandens buteliukai). Prispausk rankas prie šonų ir iš lėto kelk jas į šonus, kad pasiektų pečių lygmenį. Palaikyk 5 sekundes ir lėtai nuleisk. Pratimą kartok bent 10 kartų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Blakstienų tušas: kokį pasirinkti pagal blakstienų tipą

Blakstienų tušų gamintojai nenustoja tobulėti ir siūlo vis įdomesnius sprendimus. Visų galimų variantų tikrai neapžvelgsime, bet pačius populiariausius aptarsime! Paskaityk, koks tušo šepetėlis labiausiai tiktų tavo blakstienoms.

Kaip atgaivinti nagus po gelinio lako nuėmimo

Gelinis lakavimas - tikras išsigelbėjimas norinčioms tvarkingai atrodančiais nagais džiaugtis bent porą savaičių. Tačiau visos puikiai žinome, kad nusivalius gelinį laką vaizdas gali nedžiuginti - nagai susilpnėja, lengviau lūžinėja, sluoksniuojasi.

Specialistės atskleidė ką daryti, kad plaukai neslinktų ir neskilinėtų

Plaukų slinkimas ir bendras silpnumas gali kankinti dėl labai įvairių priežasčių – streso, sveikatos sutrikimų, vitaminų trūkumo ir taip pat dėl dirginamo skalpo, prastos galvos odos būklės.

Testas: ką apie tave sako tavo kasdienė grožio rutina

Nagi, pažiūrėkime, ar moki visą dieną išlikti graži ir gaivi!

Ką valgyti, kad oda būtų lygi ir švelni

Nes svarbu ne tik tai, kuo ją tepi, bet ir tai, ką dedi į burną!

Katažina Zvonkuviene kvietė prisidėti prie labdaringos grožio misijos

„Dabar pažvelgusi į veidrodį sau atrodau kur kas jaunesnė, žvalesnė. Esu tikrai patenkinta naujuoju savo įvaizdžiu“, – sakė atlikėja Katažina Zvonkuvienė, grožio industrijos renginyje visus nustebinusi išvaizdos pasikeitimais. Žavi moteris ne tik pasitrumpino plaukus, bet ir juos gerokai pašviesino.

Jei turi odos problemų, atkreipk dėmesį į šiuos maisto produktus

Aknės atsiradimą skatina daugybė faktorių – stresas, hormonų disbalansas, skydliaukės ligos, netinkama odos priežiūra. Ne paskutinėje vietoje yra ir mityba.

Grožio ir sveikos odos puoselėtojams – naujas edukacinis interneto projektas AkneSpotas.lt

Kaip atsikratyti spuogų ar suvaldyti odos blizgėjimą? Kaip iš gausybės produktų išsirinkti sau tinkamą? Kada kreiptis pas dermatologą ir kur rasti geriausią specialistą? – į šiuos ir kitus aktualius klausimus apie sveikos odos paieškas atsako naujas edukacinis interneto projektas AkneSpotas.lt

Grožio priemonės, kurias gali pasigaminti pati

Prieš savaitę pasibaigė skystas akių kontūras, o naują nusipirkti ir vėl pamiršai! Nieko baisaus, kai kurias grožio priemones galima susikurti pačiai!

Garsios Lietuvos moterys mėgavosi grožio pusryčiais su charizmatiškąja Saphira Greenberg

Plaukų priežiūros priemonių linija „Saphira“ švenčia 3 metų gimtadienį Lietuvoje. Šia proga, ankstų trečiadienio rytą, parduotuvių tinklas „Cascada“ surengė grožio pusryčius, kurių metu garsios Lietuvos moterys susirinko padiskutuoti apie plaukų priežiūrą bei mokėsi plaukų formavimo subtilybių. Specialiai šiam renginiui į Lietuvą atvyko ir pati „Saphira“ prekės ženklo įkūrėja Saphira Greenberg.