© Shutterstock

6 klaidos, dėl kurių oda sensta daug greičiau

 31

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Odos senėjimo procesai prasideda dar trečiojoje dešimtyje, o ryškiau matomi sulaukus brandesnio amžiaus. Tačiau, jei savimi rūpinsiesi tinkamai, nesvarbu ar būsi 30-metė, ar vyresnė, galėsi džiaugtis gražia, elastinga ir jaunatviškai atrodančia oda.

1. NEPAKANKAMAI DRĖKINI ODĄ

Kad oda būtų graži, švelni ir elastinga, labai svarbu aprūpinti ją pakankamu drėgmės kiekiu. Tačiau odos puoselėjimui tik vandens gėrimo nepakanka. Reikėtų naudoti kremą, kuris drėkintų odą giliai ir ilgai. Po maudynių duše ar vonioje, kūną (ypač sausti linkusias vietas - alkūnes, kulnus) patepk drėkinančiu losjonu.

Drėkinamasis kūno losjonas ir dienins veido kremas SEBAMED ANTI-DRY; Ilgai ir giliai drėkinantis veido kremas DERMOLAB, gamintojų nuotr.

Šildomose patalpose oda labai greitai sausta, ypatingai naktį, todėl veidą ir dekoltė zoną tepk ne tik dieniniu drėkinančiu kremu, bet ir skirtu nakčiai. Naktis - poilsio metas, kai organizmas ilsisi, o oda atsinaujina.

Intensyvus naktinis kremas SEBAMED ANTI-DRY; Drėkinamasis kūno losjonas LV, gamintojų nuotr.

2. PAMIRŠTI PAAKIUS

Paakių oda yra itin jautri, čia pirmosios raukšlelės pradeda formuotis gana anksti. Jeigu esi 25 metų ar vyresnė, jau reikėtų pasirūpinti specialiu kremu paakių zonai. Jis nedirgins odos apie akis, veiks švelniai, padės išsaugoti elastingumą ir atitolins raukšlelių susidarymą. Taip pat stangrins ir drėkins odą, aprūpins reikalingomis medžiagomis. Jei pradėsi paakių oda rūpintis anksčiau, vėliau nereikės jaudintis dėl nuolat paburkstančių ir patamsėjančių paakių.

Shutterstock nuotr.

Koreguojantis paakių kremas COLLISTAR COLLAGEN ANTI-WRINKLE FIRMING; Paakių kremas su kofermentu Q10 SEBAMED LIFTING Q10 ANTI-AGEING; Akių kontūro gelis nuo raukšlių DERMOLAB, mažina paburkimus ir tamsius ratilus, gamintojų nuotr.

3. VENGI SENĖJIMO PROCESUS STABDANČIŲ PRIEMONIŲ

Po 30 jau reikėtų įsigyti ir vieną kitą senėjimo procesus stabdančią priemonę. Pirmosios priemonės turėtų veikti švelniai: drėkinti, mažinti smulkias raukšleles, išsaugoti odos gyvybingumą, stangrumą ir elastingumą. Rinkis kremą, kuriame būtų apsauginis filtras nuo žalingų saulės spindulių. Po 30-ies saulės poveikis odai yra matomesnis, net tik atsiranda daugiau pigmentinių dėmių, bet ir gilesnės raukšlelės.

Putlinantis dieninis kremas nuo raukšlių visiems odos tipams su SPF 10 DERMOLAB; Emulsija nuo raukšlių su laukinėmis rožėmis WELEDA; Veido kremas su kolagenu COLLAGEN CREAM BALM, gamintojų nuotr.

4. NESIRENKI KOSMETIKOS PAGAL AMŽIŲ

Jei tau yra 30, nenaudok produkcijos, skirtos 40-metėms ar brandesnio amžiaus moterims. Vieni odos priežiūros produktai tiks tau, o kiti mamai. Kalbame ne tik apie veido, bet ir kūno odos priežiūrą. Jeigu jaunoms merginoms tinka įvairūs kūno kremai ir losjonai, vyresnėms moterims reikėtų rinktis specialius, skirtus brandžiai odai.

Apsauginis kremas SEBAMED ANTI-AGEING Q10 nuo raukšlių su kofermentas Q10; Stangrinantis veido ir kaklo kremas COLLISTAR PERFECTA® PLUS FACE AND NECK PERFECTION CREAM; Intensyvaus poveikio serumas nuo raukšlių visiems odos tipams DERMOLAB; Kremas brandžiai odai nuo 55 ir daugiau LV 55+, gamintojų nuotr.

Brandžiai odai skirti kremai ir losjonai veikia intensyviau, padeda atkurti prarastą odos elastingumą, putlumą, suteikia spalvai vientisumo. Taigi, ar ieškotum grožio priemonių sau, ar mamai, visuomet atkreipk dėmesį, kokiai amžiau grupei skirtas produktas.

Stangrinamasis dieninis kremas nuo raukšlių, visiems odos tipams su SPF10 DERMOLAB; Hialurono rūgštis odos drėkinimui ir stangrinimui COLLISTAR HYALURONIC ACID MOISTURIZING LIFTING; Drėkinantis kūno pienelis brandžiai odai LV 55+, gamintojų nuotr.

5. RŪPINKIS SAVIMI

Kad oda kuo ilgiau išliktų jaunatviška ir sveika, privalu paisyti organizmo poreikių. Svarbiausias - pakankamas miego kiekis. Žinoma, kol esame jaunos, galime ir per naktį nuversti kalnus, o paryčiais pasnaudusios keletą valandų vėl kibti į naujus darbus. Tačiau nualintas organizmas netruks tau parodyti, kad jis pavargo: oda pradės sausti, atsiras spuogų, pajuos paakiai, organizme pradės kauptis vanduo, skaudės galvą, galiausiai pasigausi virusą. Kad ir kiek darbų turėtum, visuomet skirk pakankamai laiko kokybiškam miegui, nes tik pailsėjęs organizmas gali tinkamai funkcionuoti.

Shutterstock nuotr.

Būtinai mankštinkis, kasdienė aktyvi veikla spartins medžiagų apykaitą, kuri su amžiumi lėtėja. Taip pat skatins ląsteles atsinaujinti, prisisotinti deguonies, oda išliks jaunatviškesnė, spindės. Jei rytinė kardio mankšta ne tau, rinkis vakarinius pasivaikščiojimus arba jogą, pilatesą. Nori nusipurtyti dienos rūpesčius ir pasikrauti naujos energijos? Tuomet užsirašyk į šokių arba bokso treniruotes.

Fotolia nuotr.

6. NETINKAMAI MAITINIESI

Ne mažiau nei gyvenimo būdas svarbi ir mityba. Kaip minėjome pradžioje, labai svarbu organizmą drėkinti, todėl privalu gerti pakankamai skysčių. Geriausia, žinoma, paprastas vanduo, tačiau šaltuoju metų laiku gerk ir daugiau arbatos, dažniau valgyk sriubas.

Taip pat svarbu, kad tavo mityboje pakaktų vitamino A, C, B grupės vitaminų, riebalų rūgščių omega-3, cinko. Vitaminas A išsaugo odai reikalingus riebalus, užkerta kelią spuogams, infekcijoms. B vitaminų grupei priklausantis biotinas saugo nuo dermatito, nagų skilinėjimo ir lūžinėjimo, plaukų slinkimo. Vitaminas C šalina laisvuosius radikalus, kurie skatina ankstyvą odos senėjimą.

Aprūpink odą svarbiausiomis medžiagomis ir mineralais valgydama riebiąsias žuvis (upėtakis, lašiša, sardinės), riešutus, raudoną mėsą, jūrų gėrybes, citrusinius vaisius, kivius, ankštines daržoves, kiaušinius, įvairias sėklas.

Shutterstock nuotr.

Užsakymo nr.: PT_73361158

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Veidas

NAUJAUSI STRAIPSNIAI: