© Adobe Stock

4 VEIDŲ TESTAS: tavo organizmas išduos, kokio maisto ir gėrimų turi vengti

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Veidas gali išduoti ne tik asmenybės bruožus, bet ir polinkius. Šį kartą aiškinamės, kokio maisto tavo organizmas pataria vengti. Prie kiekvienos netinkamų produktų grupės rasi veide atsiradusių ženklų, įspėjančių apie tam tikro maisto pavojų, aprašymą.

VENK CUKRAUS

Reikėtų sumažinti suvartojamą cukraus kiekį, jei kaktoje išryškėjo gilios raukšlės, atsirado pūliuoti linkusių spuogų / inkštirų, paburko paakiai, oda įgavo pilkšvą atspalvį. Būtent šie veido požymiai išduoda, kad greičiausiai esi smaližė arba organizmas tiesiog jo nepriima.

Jeigu cukraus suvartoji nedaug, tačiau veide vistiek matai išvardintų požymių, problema slypi kitur. Tokiu atveju reikėtų pasikonsultuoti su gydytoju. Pabandyk vietoje cukraus maistą gardinti natūraliu medumi, riešutų sviestu, datulėmis ar bananais, žinoma, ir šiais produktais piktnaudžiauti nereikėtų.

Shutterstock nuotr.

Smaližiams nelengva atsisakyti saldėsių, tačiau tai padaryti įmanoma. Vienas variantas - išsirinkti savaitės dieną ar porą, kai leisi sau kažką skanaus. Kitas - ieškoti cukraus alternatyvų ir to, kas mažintų jo poreikį. Puikiai tiktų cinamonas, alaus mielių papildai, žalios lapinės daržovės, jūrų gėrybės, pupelės, lęšiai.

Shutterstock nuotr.

VENK GLITIMO TURINČIŲ PRODUKTŲ

Sunkiai priimamą glitimą išduoda ant smakro atsiradusios pigmentinės dėmės, bėrimai kaktos zonoje, patinę ir dirglūs skruostai. Jei visa tai pastebėjai ir tu, gali būti, kad organizmas netoleruoja glitimo. Vis dėlto pačiai imti ir visiškai atsisakyti glitimo nereikėtų, geriau pasikliauti medicininiais tyrimais.

Pabandyk kurį laiką primažinti glitimo turinčių produktų vartojimą ir stebėk, ar veido būklė pagerėjo. Daugiausia glitimo yra grūdinėse kultūrose, taip pat saldėsiuose, maisto pusfabrikačiuose, ypač padažuose.

Shutterstock nuotr.

Specializuotose maisto parduotuvėse arba skyriuose gali rasti produktų be glitimo, pritaikytų jo netoleruojantiems žmonėms. Tačiau yra ir natūralių beglitimių produktų: grikiai, kukurūzai ir jų miltai, ryžiai, quinoa kruopos, paukštiena, žemės riešutai, sviestas, kiaušiniai, šviežia žuvis ir jūros gėrybės.

Shutterstock nuotr.

VENK PIENO PRODUKTŲ

Apie sunkų pieno virškinimą sufleruoja patinę ir patamsėję paakiai, patinę ant akių tarsi užkritę vokai, spuogai ant smakro, paburkusi oda, ties skruostais atsiradusios įdubos.

Sunkiausiai organizmas priima perdirbtus, nenatūralius pieno produktus. Tai gali būti įvairių skonių saldinti jogurtai ir pieno desertai (sūreliais, varškytės, ledai), kondensuotas pienas, plakta grietinėlė. Jei tokius produktus vartoji, keisk juos natūraliais, kuriuose yra žarnynui naudingų bakterijų: natūraliu jogurtu, kefyru, pasukomis. Jei natūraliems pieno produktams trūksta skonio, pagardink juos vaisiais, medumi, riešutais, sėklomis ar kitais sveikais skanėstais.

Fotolia nuotr.

Gali būti ir kita priežastis - karvių pieno netoleravimas. Tokiu atveju ieškok galimų pakaitalų, veikiausiai tiktų avižų, migdolų, ryžių ar kokosų pienas. Turbūt pagalvojai ir apie sojų pieną? Būk atsargi, sojų pienas gali sukelti alergines odos reakcijas ir spuogus. Beje! Brauk iš raciono kavą su pienu, o ypač kapučiną, latę ar pieniškas kavas, paskanintas sirupais.

Shutterstock nuotr.

VENK ALKOHOLIO

Organizmas gali netoleruoti ne tik maisto produktų, bet ir alkoholio. Jei pastebėjai, kad oda išsauso, ėmė šerpetoti, aplink akis (ar net antakius) atsirado smulkių raukšlelių, išsiplėtė poros, išryškėjo kapiliarai ir veidą dažniau nusėja spuogai, metas imtis pokyčių.

Be abejo, sprendimas čia gali būti tik vienas - pamiršti arba stipriai sumažinti suvartojamo alkoholio kiekį. Kaip žinai, nieko doro organizmui alkoholis nesuteikia, tik jį sekina, dehidratuoja. Ypač pavojingi saldūs alkoholiniai gėrimai, mat jie gali tapti pienligės priežastimi.

Fotolia nuotr.

Jeigu vakarėlyje norisi kilstelėti taurelę, kad atsipalaiduotum, daryk tai tik retkarčiais, geriau stiprink pasitikėjimą savimi aktyviu gyvenimo būdu. Išbandyk naujas veiklas, taip pat imkis jogos, pilateso treniruočių, pabandyk meditaciją. Dažnai draugų kompanijoje stikliukai kilnojami tik dėl poreikio greitai atsipalaiduoti ar iš įpročio. Jeigu išmoksi gyventi patirdama kuo mažiau streso, išmoksi ir greitai atsipalaiduoti be alkoholio.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Veidas