© Adobe Stock

Nori atsikratyti riebalų ties šlaunimis? Imkis šių paprastų pratimų

 32

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugelis merginų puikiai žino, kad atsikratyti riebaliukų ties šlaunimis nėra paprasta. Kad patobulintum kojas, reikėtų rinktis specialius pratimus, tvirtinančius būtent apatinę kūno dalį. Šie 4 pratimai padės sutvirtinti šlaunis, o ypač vidinę jų pusę. Atmink, kad rezultatų pasieksi tik sportuodama reguliariai.

Vadinamoji kriaušės figūra (kai apatinė kūno dalis platesnė už viršutinę) tarp moterų yra labai populiari. Norinčioms padailinti kriaušės tipo figūrą didžiausiu iššūkiu tampa klubų zona ir šlaunys, pagražinti pastarąsias nėra paprasta. Tačiau subalansavusi mitybą, reguliariai sportuodama ir naudodama tinkamas priemones pastebėsi, kad kūnas tapo stangresnis, o šlaunų apimtis sumažėjo.

Shutterstock nuotr.

Kūno priemonės COLLISTAR: intensyvus anticeliulitinis serumas INTENSIVE ANTICELLULITE SERUM, liekninamasis kremas kūnui HIGH-DEFINITION SLIMMING CREAM, stangrinamasis kūno šveitiklis su jūros druskomis ir vyšnių ekstraktu FIRMING TALASSO-SCRUB; Šveičiamasis prausiklis su beržų ekstraktu WELEDA, gamintojų nuotr.

Siūlome išbandyti keletą pagrindinių pratimų, kurie padės sustangrinti šlaunis.

1. Pritūpimai

Svarbiausia, kad tūpdama blauzdas išlaikytum tiesias, t.y. lenkiant kelius jos nevirstų į priekį. Pritūpimus daryk kuo gilesnius, užpakaliuką kiek galėdama stumk atgal. Turi jausti tempimą ties šlaunimis. Pritūpimų metu rankas ištiesk į priekį, nugarą laikyk tiesią, jei kūprinsiesi, gali pasitempti nugarą ar pažeisti stuburą. Pratimą kartok 4 kartus po 12 pritūpimų.

2. Įtūpstai į priekį

Atsistok tiesiai laikydama rankas prie šonų, išsitiesk. Viena koja ženk žingsnį į priekį ir įtūpk. Sulenktos kojos (kuria žengei į priekį) blauzda su šlaunimi turi sudaryti 90 laipsnių kampą, o kelias negali būti išlindęs už priekinės pėdos pirštų. Kitos kojos blauzda turi nusileisti paraleliai grindims, kelis beveik siekti žemę. Įtūpusi grįžk į pradinę poziciją, atsistok ir pristatyk koją atgal. Tūpk dar kartą tik dabar su kita koja. Su kiekviena koja atlik po 8-12 įtūpstų, pratimą kartok 3 kartus.

Shutterstock nuotr.

Stangrinamasis kūno koncentratas LIERAC; Liekninamasis kremas lierac GLOBAL; Kūno šveitiklis DERMOLAB ESFOLIANTE CORPO; Anticeliulitinis stangrinantis losjonas DERMOLAB ANTICELLULITE DRENANTE, gamintojų nuotr.

3. Įstriži įtūpstai

Atsistok tiesiai, kojos turi būti pečių plotyje. Viena koja ženk žingsnį atgal į šoną, kryžiuodama koją už priešingos. Tokioje pozicijoje (koja, kuria žengei atgal turi būti pastatyta ant pirštų galų) tūpk žemyn. Priekinės kojos blauzda su šlaunimi turi sudaryti 90 laipsnių kampą. Grįžk į pradinę padėtį ir pakartok pratimą žengdama atgal su kita koja. Nepamiršk, kad įtūpiant priekinės kojos kelis negali išlįsti toliau pėdos pirštų. Su kiekviena koja atlik po 8-12 įtūpstų, pratimą kartok 3 kartus.

4. Lipimas laiptais

Lipimas laiptais efektyviai degina riebalus ir stiprina kojų raumenis, tačiau lipti reikėtų ne 3 minutes, o bent 10-15. Jei namuose laiptų neturi, keliauk į parką. Vietoje laiptelių naudok suolą, ant jo laipiok kaitaliodama kojas. Su kiekviena padaryk 15 užlipimų ir nulipimų, pratimą kartok 3 kartus. Jei lankai sporto klubą, ten rasi specialų laipiojimą laipteliais imituojantį treniruoklį.

Rezultatų pasieksi greičiau, jei po treniruočių prausdamasi duše naudosi stangrinantį kūno šveitiklį, o po to keletą minučių pamasažuosi šlaunis stangrinančiu aliejumi. Tai padės suaktyvinti kraujotaką ir pašalinti susikaupusius skysčius.

Shutterstock nuotr.

Speciali odos priežiūros priemonė, padedanti pagerinti randų, strijų ir nevienodos odos spalvos išvaizdą BIO-OIL; Aliejus nuo celiulito su beržų lapų ekstraktu ir masažo aliejus su arnikomis WELEDA; Stangrinamasis migdolų aliejus kūnui FIRMING ELASTICIZING RICH OIL, gamintojų nuotr.

Užsakymo nr.: PT_75255509

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Kūnas