Ką daryti, kad sėdmenys taptų dailesni per 2 savaites
© shutterstock

Ką daryti, kad sėdmenys taptų dailesni per 2 savaites

 5
Vasara – bikinių vilkėjimo sezonas. Tačiau dauguma merginų vengia pasirodyti viešuose paplūdimiuose ir poilsio zonose. Dėl to dažniausiai kaltas „prisiilsėjęs“ užpakaliukas. Dabar pats metas imtis priemonių tam, kad prie vandens telkinių nebereikėtų gėdytis savo kūno formų. Štai keletas pratimų sėdmenų stangrinimui, kuriuos lengva atlikti namuose.

Nepatingėk bent kelis kartus per savaitę pasimankštinti. Treniruotės ne tik spartins medžiagų apykaitą, vers paprakaituoti, bet ir padės jaustis žvaliau. Štai keli pratimai sėdmenų stangrinimui, kuriuos galėsi atlikti namuose.

Shutterstock nuotr.

Intensyvus stangrinamasis kremas ir stangrinamasis migdolų aliejus kūnui, COLLISTAR, gamintojo nuotr.

1. Rankos ant klubų, kojos – pečių plotyje. Pakelk kulnus ir stovėdama ant pirštų galiukų lenk kojas stačiu kampu, daryk įtūpstą. Nepamiršk, kad atlikdama pratimą turi išlaikyti nugarą tiesią. Įtūpstą kartok 10 – 13 kartų.

2. Atsistok tiesiai, tuomet lenkis pusiau, keldama kairę koją atgalios. Galvą, nugarą, ištiestas rankas ir pakeltą koją laikyk vienoje linijoje, tarsi darydama „kregždutę“. Taip pastovėk keletą sekundžių ir ramiai grįžk į pradinę padėtį. Stovėdama tiesiai pakartok pratimą, keldama priešingą koją.

3. Nugara atsiremk į sieną ir sudėk rankas ant klubų. Kojas sulenk per kelius 90 laipsnių kampu, tarsi atlikdama sėdėjimo pozą. Tuomet kaire koja siek krūtinės ir nuleisk ją. Tą patį kartok su dešine koja: kelk link krūtinės ir statyk šią į pradinę padėtį.

4. Atsistok tiesiai: kojos pečių plotyje, rankos sudėtos ant klubų. Tūpk stačiu kampu ir grįžusi į pradinę padėtį kairę koją pakelk įstrižai, tuo pat metu dešinės rankos kumštį kelk link smakro. Grįžk į pradinę padėtį, vėl tūpk ir atlik veiksmus dešine kita koja ir kaire ranka. Perpratus techniką įsijunk muziką ir atlik pratimą greitesniu tempu. Jausmas tarsi šoktum, o ne sportuotum!

5. Rankos sudėtos už galvos, kojos pečių plotyje. Stačiu kampu pritūpk, o atsistojusi kairės kojos keliu paliesk dešinės rankos alkūnę. Rankos viso pratimo metu turi būti sudėtos už galvos, todėl mėginant suliesti alkūnę su keliu teks šiek tiek pasisukti per liemenį. Grįžusi į pradinę padėtį vėl tūpk ir atsistojusi kartok pratimą su kita ranka ir koja.

Kad mankštos rezultatus pamatytum greičiau, reguliariai šveisk sėdmenų ir šlaunų odą šveitikliais su ambrazyvinėmis dalelėmis. Dažniau po maudynių pamasažuok stangrinamuoju aliejumi arba kremu. Ir, žinoma, stenkis sveikiau maitintis, tačiau jokiu būdu nesigriebk drastiškų dietų. Tavo maisto racione turėtų atsirasti daugiau baltyminių maisto produktų ir sumažėti angliavandenių. Venk cukraus, kepinių ir pusfabrikačių.

Shutterstock nuotr.
Stangrinamasis kūno šveitiklis su jūros druska ir vyšnių ekstraktu FIRMING TALASSO-SCRUB ir Prabangi kūno šveičiamoji kaukė SUBLIME BLACK (COLLISTAR), gamintojo nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Kūnas