© Shutterstock, Scanpix nuotr.

Garsenybių treneriai pataria: tinkamiausi pratimai ir gudrybės dailesnei figūrai

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kieno išvaizdos pokyčiai labiausiai krinta į akis? Ogi garsenybių, juk jos nuolat šmėžuoja interneto platybėse. Kai kurių kūnai traukia žvilgsnius tarsi magnetai. Žinoma, kad žvaigždės čia dirba ne vienos - jų formomis rūpinasi profesionalūs treneriai.

1. J. Lo asmeninis treneris Gunnaras Petersonas teigia, kad pradėti sportuoti reikėtų ne pilnu tempu, bet pamažu. Palengva didindama krūvį nesukelsi organizmui šoko, todėl treniruotės bus ne tokios skausmingos, bet nepraras efektyvumo. Ką rinktis? Išbandyk lengvas kardio treniruotes, kurios padeda sparčiai deginti kalorijas, nedidelius svarmenis, pavyzdžiui, 1 kg.

AFP/Scanpix nuotr.

2. Gražuolės Evos Mendes treneris Harley'is Pasternakas pataria sportuoti dažniau, bet trumpiau ir jokiu būdų nebadauti. Jis rekomenduoja treniruotis 5 kartus per savaitę po 25 minutes, geriausia būtų ryte. Taigi, dailioms kūno linijoms reikia ne tiek ir daug – reguliarios rytinės mankštelės.

Reuters/Scanpix nuotr.

Intensyvus stangrinamasis kremas COLLISTAR NTESIVE FIRMING CREAM ir stangrinamasis kūno šveitiklis su jūros druskomis ir vyšnių ekstraktu COLLISTAR FIRMING TALASSO-SCRUB, gamintojo nuotr.

3. Net ir sulaukusi 50 m. modelis Cindy Crawford atrodo fantastiškai. Jos trenerė Valerie Walters daugiausia dėmesio skiria sėdmenis dailinantiems pratimams. Pasak jos, į treniruočių planą įtraukti pratimus sėdmenims yra būtina. Išsirink skirtingus užpakaliuko raumenis treniruojančius pratimus ir derink juos su įprasta mankšta. Vieną po kito atlikdama skirtingas pratimų sekas priversi savo kūną padirbėti rimtai – rezultatus tikrai pastebėsi. Jei nori, kad sėdmenys taptų dar stangresni, nepamiršk specialių juos dailinančių priemonių ir, žinoma, maitinkis sveikiau.

Reuters/Scanpix nuotr.

Gaivinamojo ir drenuojančio Talasso šveitiklių rinkinys COLLISTAR YOUR SPA AT HOME; Terminis anticeliulitinis kremas COLLISTAR ANTICELLULITE THERMAL CREAM, gamintojo nuotr.

4. Šviesiaplaukės Cameron Diaz kūnas atrodo nuostabiai, už tai ji turėtų būti dėkinga savo treneriui Teddy Bassui. Jo patarimas – treniruotėse reikėtų kuo daugiau įvairovės, skirtingų pratimų ir sporto rūšių. Taip pat jis sako, kad intensyvesnės, bet trumpesnės treniruotės padeda pasiekti geresnių rezultatų. Ilgai kartodamos vieną pratimą tarsi užsihipnotizuojame ir nebekreipiame dėmesio, ar darome jį taisyklingai, svarbiausia pasidaro tik skaičius. Štai čia ir yra klaida. Už skaičius svarbiau yra teisingas atlikimas, kai raumenys iš tiesų dirba, o ne apsimetinėja.

Reuters/Scanpix nuotr.

Raumenis šildantis masažo aliejus su arnikų ekstraktu WELEDA; Stangrinamasis dušo aliejus COLLISTAR FIRMING SHOWER OIL; Stangrinamasis migdolų aliejus kūnui COLLISTAR FIRMING ELASTICIZING RICH OIL, gamintojų nuotr.

5. Smulkutės aktorės Evos Longorios treneris Patrickas Murphy sako, kad vien tik treniruotės numesti papildomų kilogramų nepadės. Jas privalai derinti su aktyviu gyvenimo būdu ir sveika, subalansuota mityba. Taip pat reikia gerti pakankamai vandens, bent 2 litrus per dieną (taip – perskaitei teisingai, ne skysčių, bet 2 litrus VANDENS). Patrickas savo klientei rengia 3 treniruotes per savaitę po 1 valandą, per šią valandą padaro po 2-3 kelių minučių pertraukas.

SIPA/Scanpix nuotr.

Užsakymo nr.: PT_73488452

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Kūnas