© shutterstock

5 gėrimai, kurių reikėtų negerti, jei nori sulieknėti

 3
Kad kilogramai tirptų sparčiau, reikėtų kreipti dėmesį ne tik į maistą, bet ir gėrimus. Deja, kai kurie jų tarsi slapčia lipina kilogramus ir neleidžia dailinti kūno linijų.

1. PIENO GĖRIMAI

Jau kurį laiką populiarios įvairios karvių pieno alternatyvos - migdolų, sojų, avižų, ryžių ir t.t. Deja, daugelyje šių pieno gėrimų yra itin didelis cukraus kiekis, mat nesaldinti daugeliui jie būtų tiesiog neskanūs.

Reikėtų vengti ne tik šių "sveikų" pieno alternatyvų, bet ir įvairiaskonių pieno gėrimų (pvz., šokolado, bananų). Jei nori atsikratyti papildomų kilogramų, geriausia rinktis arba paprastą 2-2,5 % riebumo pieną, arba gryną migdolų pieną be jokių saldiklių. Paprastame nesaldintame piene (2-2,5% riebumo) yra gausu kalcio, kuris padeda efektyviau deginti riebalus, bei proteinų, reikalingų raumenims.

Shutterstock nuotr.

2. KAVOS GĖRIMAI

Jeigu renkiesi paprastą juodą kavą - viskas gerai. Tačiau jei dažniau renkiesi kapučiną, latę ar kokį kitą kavos gėrimą su gausybe pieno ar sirupu, greičiausiai tų kelių kilogramų taip ir neatsikratysi. Nors atrodo, kad kavos su pienu gėrimai yra nieko bloga, klysti. Įvairios pieniškos saldintos kavos (ypač karamelinės, gardintos šokoladu ar sirupais) yra tikrų tikriausios cukraus ir kalorijų bombos. Sunku patikėti, bet kai kurie tokių kavos gėrimų yra lygūs 15 cukraus šaukštelių.

Shutterstock nuotr.

Kad savęs nenuskriaustum, bet kilogramai tirptų sparčiau, rinkis juodą kavą su šlakeliu paprasto pieno. Jei geri juodą, apsiribok tik vienu pakeliu cukraus (5 g). Jei į kavą bersi daugiau cukraus, angliavandenių pertekliaus neišvengsi, vadinasi, kad atsikratytum svorio, teks sudeginti daugiau kalorijų.

3. SULTYS

Teko girdėti apie sulčių dietas? Pamiršk jas, tai tikrų tikriausias pramanas. Sultyse, net ir natūraliose, yra labai daug cukraus. Nuolat jas gerdama gali gerokai viršyti reikalingų angliavandenių normą. Pavyzdžiui, stiklinė 100 % vynuogių sulčių atitinka 9 šaukštelius cukraus, obuolių - 7, o apelsinų - 6. Ar įsivaizduoji, kiek cukraus per dieną suvartotum, jei maistą iškeistum į sultis? Jei ketini atsikratyti kilogramų, turėtum apsiriboti 1 stikline natūralių sulčių per dieną arba jas gurkšnoti dar rečiau. Sulčių gėrimų ir nektarų reikėtų atsisakyti visiškai.

Shutterstock nuotr.

4. TRINTI VAISIŲ KOKTEILIAI

Trinti natūralių vaisių ir daržovių kokteiliai yra sveika, tačiau jų negalima padauginti. Jei trintų vaisių kokteilius gersi kelis kartus per dieną, kaip ir gerdama sultis gali viršyti rekomenduojamą cukraus normą. Neįsivaizduoji dienos pradžios be tokių kokteilių? Tuomet ieškok alternatyvų, kuriose būtų mažiau vaisių. Sveikas ir naudingas ryto kokteilis - natūralus jogurtas, uogos (pavyzdžiui, mėlynės) ir ne visas, bet pusė banano. Išbandyk ir daržovių kokteilius, jei norisi saldumo, gali įdėti šaukštelį natūralaus medaus.

Fotolia nuotr.

5. ENERGETINIAI GĖRIMAI

Energetiniai gėrimai skirti akimirksniu užplūstančiam energijos kiekiui. Kas jį sukelia? Ogi ne kas kita kaip cukrus, tad pravartu žinoti, kad tokiuose yra arkliška jo dozė. Galima energetinių gėrimų porcija per dieną - 2 skardinės, tačiau tikrai ne kasdien ir tik sportuojantiems. Jei stengiesi atsikratyti kilogramų, energetinius gėrimus verčiau pakeisk tonusą keliančiomis arbatomis.

Fotolia nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Kūnas