© Shutterstock nuotr.

3 dalykai, būtini gerai savijautai ir puikiai išvaizdai

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kardinalūs gyvenimo būdo pokyčiai tinka ne visiems, greičiausiai daugiau pasieksi keisdama mažus dalykėlius. Kasdien pakeisk vieną kitą įprotį ir netruksi džiaugtis ne tik geresne sveikata, bet ir dailesne išvaizda.

1. Odos valymas

Kaip žinai, odą reikia valyti ir drėkinti kas rytą bei vakarą. Vasarą oda sausta labiau, tad nepamiršk į rankinę įsimesti drėkinančios dulksnos. Veido valymui reikėtų turėti keletą priemonių: specialų valiklį makiažui, veido prausiklį ir šveitiklį. Įsidėmėk: kūno šveitiklis veidui netinka, nes jo granulės yra per stambios ir gali pažeisti odos paviršių. Rinkis specialų, skirtą būtent veido odai.

Shutterstock nuotr.

Veido prausimo putos ir muilas veidui prausti (tinka spuoguotai odai) SEBAMED CLEAR FACE; Švelnus veido šveitiklis EAU THERMALE AVENE; Švelnus makiažo valiklis LUMENE CALM, gamintojų nuotr.

Kad veido oda nestokotų drėgmės, rinkis ilgiau ir intensyviau drėkinančius kremus. Juos naudok ne ant sausos, bet dar drėgnos odos, tuomet kremai geriau susigeria ir efektyviau veikia. Jei pabudusi ryte jauti, kad oda išsausėjo, prieš eidama miegoti pasitepk veidą naktiniu kremu.

Shutterstock nuotr.

Naktinis kremas veido kremas LUMENE LÄHDE HYDRATION RECHARGE; Veido odos priežiūros priemonės LUMENE VALO: dieninis drėkinamasis kremas su vitaminu C DAY MOISTURIZER SPF15 ir hialurono rūgšties esencija su vitaminu C GLOW BOOSTgamintojo nuotr.

Visgi kad oda būtų švari ir skaisti, vien prausiklių, šveitiklių ir veido kaukių nepakanka, reikėtų organizmą valyti ir iš vidaus. Pasigamink odą skaistinantį gėrimą į vandenį įmetusi griežinėliais supjaustytų agurkų ir greipfrutų skiltelių. Kad gėrimo skonis būtų sodresnis, palaikyk jį apie 40 minučių šaldytuve. Agurkai šalina iš organizmo toksinus, puikiai drėkina ir glotnina odą, juose gausu B grupės vitaminų, užtikrinančių puikią odos būklę.

Shutetrstock nuotr.

2. Tinkamas svoris

Jei turi antsvorio, jo atsikratyti svorio padės kas rytą reguliariai geriamas vanduo, pagardintas mėlynėmis ir apelsinų griežinėliais. Mėlynės turi mažai kalorijų, jose nedaug cukraus, bet gausu ląstelienos, taip pat mineralų, skatinančių riebalų apykaitą. Šios uogos sugeria žarnyne esančias toksines medžiagas, turi antioksidacinių savybių. Apelsinai gerina virškinimą, reguliuoja medžiagų apykaitą ir cukraus kiekį kraujyje.

Vida Press nuotr.

Taip pat greičiau deginti riebalus pavyks, jei iki valgymo likus pusvalandžiui išgersi vandens su braškėmis ir citrinomis. Braškėse yra asparto rūgšties, kuri šalina iš organizmo toksinus, jos padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje kaip ir apelsinai. Citrinos valo organizmą, skatina virškinimo procesus, o šviežiai spaustos citrusų sultys naikina organizme sukauptus riebalus.

Shutterstock nuotr.

3. Energijos užtaisas

Jei dažnai jautiesi pavargusi, o nuotaika slogi, pabandyk rytą pradėti stikline vandens su avietėmis ir žaliųjų citrinų griežinėliais. Avietėse gausu vario, jis – puikus antidepresantas. Žaliųjų citrinų kvapas energizuoja, gerina nuotaiką, padeda susikaupti ir skatina darbingumą. Taip pat rinkis gaivinančias arba šaldančias kūno priežiūros priemones, pavyzdžiui, drėkinamuosius šerbetus, gaivos pojūtį suteikiančias dušo želes. Po maudynių nepatingėk kūno pamasažuoti drėkinančiu ir maitinančiu aliejumi. Masažas suaktyvins kraujotaką, todėl kaipmat atsiras daugiau energijos.

Shutterstock nuotr.

Speciali odos priežiūros priemonė, padedanti pagerinti randų, strijų ir nevienodos odos spalvos išvaizdą BIO-OIL; Sportuojantiesiems skirta gaivinanti dušo želė su arnikomis WELEDA; Dušo želė LV, Tinka ypač jautriai odai, be kvapiklių ir dažiklių, gamintojo nuotr.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

KONKURSAI

Kūnas