Įrodyta, kad šis veiksmas geriausiai malšina stresą

 (2)
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Stresinėse situacijose vienos giliai kvėpuoja, kitos eina atsipalaiduoti jogos pamokose ar padirbėti sporto klube. Dar kitos streso kratosi užsikraudamos kuo daugiau darbų. Taigi, kiekviena turime savo būdą, kaip išsivaduoti iš streso.

Vis dėlto mokslininkai nustatė efektyviausią veiklą, padedančią labiau nei raminanti muzika ar pasivaikščiojimas gamtoje. Greičiausiai stresą padės įveikti paprasčiausias knygos skaitymas. Teigiama, kad stresas sumažėja jau pirmosiomis knygos skaitymo minutėmis. Beje, ideali kombinacija nusiraminimui - vakarinis knygos skaitymas jaukiai apšviestame kambaryje su puodeliu žolelių (pavyzdžiui, melisų arba čiobrelių) arbatos.

Britų mokslininkai, specialistai iš Sasekso universiteto, atliko eksperimentą, kuriuo tyrė įvairiausius kovos su stresu būdus. Pasirodo, knygų skaitymas sumažina stresą 68 proc. , vos po 6 minučių skaitymo žmogaus pulsas stabilizuojasi, atsipalaiduoja raumenys.

Puikiai stresą šalina ir muzikos klausymasis - 61 proc. Puodelis arbatos ar kavos streso rodiklius sumažina 54 proc., o pasivaikščiojimas - 42 proc.

Ką gi, jei neturi laiko ieškoti ramybės vaikštinėdama rudenėjančiame miške ar liedama prakaitą treniruoklių salėje, pasiimk knygą ir įsitaisyk šiltai ant sofos. Juk šitai tikrai gali padaryti! Pakaks ir 15 minučių su knyga rankose, kad pamirštum visa, kas kelia stresą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją